28 lutego 2012

Może na początek trochę o sobie..

Tak więc, jak widzicie w opisie bloga , mam na imię Ewelina i mam 22 lata. Bardzo lubię przeglądać blogi zarówno o tematyce kosmetycznej, pielęgnacyjnej jak i o samym życiu, i sama postanowiłam stworzyć coś pośredniego, gdzie notki  kosmetyczne będą przeplatać się z notkami o samym życiu. Dopiero zaczynam więc nie miejcie mi za złe, gdy się na czymś potknę ;-)  W czerwcu tamtego roku, skończyłam Studium Kosmetyczne, także na blogu pewnie przeważać będą posty bliskie tej tematyce, ale postaram się nie przesadzić. A teraz trochę na temat tego co lubię. Jak każda (myślę) kobieta,  uwielbiam zakupy, szczególną miłością darzę SH naprawdę można znaleźć perełki za niziutką cenę, niedługo może nawet wrzucę coś z tego tematu, bo ostatnio udało mi się kilka rzeczy 'upolować' Uwielbiam również kosmetyki które kosztują grosze a okazują się tzw. perełkami. Moją kolejną miłością są lakiery do paznokci, i ich też pewnie nie zabraknie.
Trzymajcie za mnie kciuki, i do zobaczenia? A na razie zmykam coś poogarniać. Buziaki ;
*

1 komentarz:

  1. o dobry wieczór ;)
    no ja właśnie miałam nieciekawą sytuację, bo wysłałam kobiecie dwa przedmioty, po czym ona twierdzi, że nie doszły, no ok, moja wina, bo nie mam dowodu nadania, odesłałam pieniądze, a ta jeszcze wielkie hallo ma i dwa negatywy przyszły ;) no cóż , zdarza się. powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)