31 maja 2012

Oriflame



Dzisiaj krótko, o firmie która zajmuje wiele miejsca w moim życiu. A mianowicie, w tamtym roku rozpoczęłam współpracę z firmą Oriflame. I mimo że już w kilku firmach bywałam konsultantką, ze współpracy z Ori jestem zadowolona najbardziej, nowoczesne kosmetyki, duży wybór, najwyższa jakość. Z całego serca mogę polecić. Gdybyście były zainteresowane kosmetykami, bądź współpracą w zakładce kontakt znajdziecie moje dane. Piszcie śmiało ;-)  Przy okazji w zakładce Oriflame znajdziecie najnowszy katalog!

Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. co ile musisz składać zamówienie? i jak jest z wynagrodzeniem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę, nie ma przymusu składania zamówień, jeżeli dany katalog mi ani moim klientkom nie podpasuje, i nic z niego nie chcą, nie zamawiam. A jeżeli chodzi o wynagrodzenie, nie pamiętam dokładnie ale jest to coś ok 30% marża. Tak przy zamówieniu na 500 zł mam 150 zł ? coś takiego :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)