11 czerwca 2012

Naturaverde - Crema dopodepilazione. Krem po depilacji - najlepszy.

Jak widać opakowanie, jest już bardzo zniszczone ;)
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jedyny krem po depilacji który skutecznie pomaga mi na problemy ze skórą, która po depilacji jest podrażniona, włoski wrastają, pojawiają się krostki. A ten krem sprawia że staje się ona miękka, wrastających włosków jest coraz mniej, podrażnienia szybko znikają nie paprzą się. Takim jedynym minusem jest cena. Na allegro za 50 ml zapłacimy okokoło 30 zł. Ja miałam to szczęście, że koleżanka miała na stanie i dostałam 250 ml za cenę 33 zł. I mam go już około rok, i ciągle jest, a używam na całe ciało. Także jest niesamowicie wydajny. Jeżeli ktoś ma takie problemy jak ja , ze szczerym sercem mogę polecić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)