14 czerwca 2012

Zakupki ;) Lakiery Golden Rose Paris

A tu takie moje małe zakupy: 
Wszystkie rzeczy Targowisko Miejskie :)


Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z tymi lakierami, jakoś nigdy nie zwracałam na nie uwagi, ale ostatnio weszłam do sklepu i skusiła mnie cena 4,99 za buteleczkę, jednak przy pierwszym użyciu lakieru morelowego nie jestem zachwycona, ale o tym w następnym poście , postaram się o dłuższą recenzje. A u Was jak sprawiają się te lakiery ?

Buziaki :*:*

P.S Przyszła do mnie dzisiaj paletka Sleek MakeUP 'Oh so special' nie mogę się doczekać jej wypróbować ...:D

2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)