11 lipca 2012

Haul zakupowy + podziękowania.



 Wczoraj w ramach relaksu i trochę przy okazji, odwiedziłyśmy z koleżanką szczecińską galerię gdzie (ku naszemu zadowoleniu ;D) pojawiły się wyprzedaże, i korzystając z okazji kupiłam sobie kilka nowych  rzeczy :

Koralową kurteczkę w New look-u  w której się zakochałam, przecenioną o prawie 50%:  

Białą mgiełkę również New look ;)

Szare szorty C&A:


I w Rossman-ie Wasz Ulubieniec który zapragnęłam wypróbować czyli 'Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu Burjois' , i do tego lakier Wibo nr 414 w kolorze pastelowej żółci, który w słońcu mieni się pięknymi drobinkami. Który zrecenzuję pierwszy:)



Z zakupów póki co to na tyle ;)
A przy okazji tego postu chciałam podziękować Patrykowi Windakowi za stworzenie szaty graficznej tego bloga ;) Masz buziaka ;* 
Uciekam :D

I tradycyjnie zapraszam do zabawy !ShinyBox!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)