22 lipca 2012

Nawilżające MLECZKO odświeżające do demakijażu twarzy i oczu BeBeauty

No i oczywiście, leżenie i 'nicnierobienie' mi nie wyszło, do południa wszystko szło zgodnie z planem. Ale po południu, w odwiedziny przyjechał do mnie kolega, zupełnie bez uprzedzenia. I musiałam opuścić ukochane 4 ściany ;) Poszliśmy na spacerek, potem odwiedziliśmy mojego brata nad jeziorem, i wieczorkiem byłam w domu. Tak mi się chciało spać, ale niestety tym razem nie odpuściła moja koleżanka i koło północy wylądowałam w Tesco ;)  Uwielbiam takie dni :D I takie niespodzianki ;)

Dobra się rozpisałam, dzisiaj ma być o mleczku o którym słyszałam wiele dobrych opini. Niestety nawet gdybym chciała nie mogę ich podzielić. Ale po kolei. 



'Nawilżające MLECZKO odświeżające do demakijażu twarzy i oczu'
ekstrakt z lotosu, d-panthenol

SKÓRA NORMALNA I MIESZANA.

Od producenta:
 Nawilżające mleczko odświeżające  skutecznie oczyszcza skórę normalną i mieszaną z zanieczyszczeń i pozostałości makijażu. Skóra jest dokładnie oczyszczona,  nawilżona i orzeźwiona.


Ode mnie:
Mam cerę tłustą.
Mleczko jest bardzo gęstę.
Pachnie chemią.
Jeżeli chodzi o demakijaż, radził sobie  ' w miarę' mogłoby być lepiej. Często rano wstawałam z tzw 'pandą' pod okiem.
Strasznie szczypał mnie w oczy.
Jedyne co to na pewno nawilża, odświeżenia szczególnego nie zauważyłam.
Ogólnie nie przypadł mi do gustu.
Mam go od kwietnia i zużyłam połowę, i na pewno go nie skończę.
Pewnie wiele z Was zlinczowałoby mnie za ten opis.
Ale to jest tylko moje zdanie. :)
ciao ;*

1 komentarz:

  1. zapraszam na mojego nowego bloga :)
    http://martinasss.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)