11 lipca 2012

Wibo - Express growth nr 414 'Candy pastel TREND'

                                              


 Witajcie tak jak obiecałam, jest post o tym lakierku. Nie mogłam się powstrzymać, jestem nim zauroczona. Mimo słabego krycia, gdyż paznokcie trzeba pomalować 3 razy, żeby efekt był zadowalający, jestem nim zachwycona, a uwierzcie nie lubię się 'bawić lakierami. Uwielbiam takie gdzie dwie warstwy to aż nadto, jednak kolor tego lakieru wynagradza mi wszystkie niedogodności :))

Jedna warstwa:

 dwie (niestety zaszło słońce nie widać pełnego efektu):

  No i trzy (dla mnie bomba, szczególnie w pełnym słońcu):
 

         ;*

2 komentarze:

  1. właśnie takiego odcienia szukałam!!! Ten jest idealny :)))
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, jak tylko spojrzę na paznokcie od razu poprawia mi się humor ;) Pozdrawiam również ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)