7 sierpnia 2012

Cukierkowy manicure czyli Golden Rose Paris nr 206

Dzisiaj przychodzę do Was ze słodkim lakierkiem w kolorze, w sumie sama nie wiem.. dla mnie to pastelowy róż, lilak z drobinkami które widać w słońcu. Zobaczyłam go gdzieś w internecie i nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Lakier jak chyba każdy GR jest rzadki, aczkolwiek nie robi smug i już dwie warstwy kryją całkiem dobrze, jednak dla bardziej wymagających trzy warstwy dają efekt idealny. I tyleż razy ja też pomalowałam co możecie oceniać na niżej załączonych zdjęciach :)




Ogólnie samym kolorem lakier zaskarbił sobie moją sympatię.
A malowanie też nie sprawia większych kłopotów.
Mogę polecić.

baju ;*


3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)