13 sierpnia 2012

Essence Night in Vegas & Café Olé

Chciałam dziś dodać post typowo kosmetyczny. Coś zrecenzować, ale niestety wysiadły mi baterie w aparacie i nie mam jak zrobić zdjęć. Dlatego też wykorzystam to co już mam na twardym dysku ;)

Mój ostatni mani, bardzo spodobało mi się połączenie lakieru Nude ze świecącym topem :) 

   


Użyłam lakierów:
* Essence nr 07 Café Olé.
* Essence nr 08 Night In Veegas -Special effect topper.

Na zdjęciach: dwie warstwy Café Olé i Top.
A Wy co myślicie o takim połączeniu ?

2 komentarze:

  1. otagowałam Cię w zabawie: http://zycienaobcasach.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-236.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)