31 sierpnia 2012

TAG: 11 pytań

Kolejny TAG :)  Jak już pisałam otagowała mnie Dżoana http://zycienaobcasach.blogspot.com/ za co jeszcze raz dziękuję! I Zapraszam Was serdecznie na jej bloga!

1.Jakie są twoje plany na przyszłość?
W tej chwili nic nie planuję, z reguły  i tak nic nie wychodzi. Póki co żyję chwilą i całkiem dobrze się bawię :)
2.Dlaczego założyłaś bloga?
Odpowiedź na to pytanie znajduję się w pierwszym poście na blogu :)
Bo potrafię całymi dniami przeglądać blogi o kobiecej tematyce. I sama zapragnęłam chociaż spróbować :)

3.Czy jesteś fanką dodatków? jeśli tak, to jakich ?
Oczywiście. Chyba najwięcej posiadam kolczyków, które również najczęściej gubię :)
Podobają mi się również bransoletki  ale zawsze gdy chcę jakąś kupić nie mogę się zdecydować i wychodzę bez niczego;)
4.Jakie lubisz kolory na paznokciach ?
Zależy od dnia, czasem tygodniami noszę lakier w kolorze 'nude' i czuję się z nim najlepiej.
A czasem wezmę do ręki jakiś neonek i szaleję jak w tej chwili :)
Ogólnie moja kolekcja lakierów jest dosyć spora, i znajduję się w niej wszystko od świecących lakierów z brokatem, przez neony, czerwienie aż do pasteli.
5.Czy posiadasz zwierzaka?/ jakiego?
Tak mam dwa psy i trzy koty ;)

6.Ulubiony serial, film
Dużo ich jest ale chyba najbardziej lubię 'Miodowe lata', dla mnie najlepsze lekarstwo na smutki :)

7.Największy bubel jaki Ci się trafił
Nie mogę sobie przypomnieć ;oo

8.Co sądzisz o modyfikacji ciała? kolczyki, tatuaże itp.
Wszystko ale z umiarem. Żadne 'Człowiek jaszczurka", ale mały tatuaż czemu nie :) To samo z kolczykami:)

9.Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej, z reguły są to piosenki które mi się kojarzą z jakimiś chwilami:)

10.Osoba którą się inspirujesz
Nie ma konkretnej osoby:)

11.Twoje motto życiowe
Nie myli się, kto nie żyje.

Moje pytania:

1. Jak masz na imię ?
2. Miasto czy wieś ?
3. Co lubisz najbardziej kupować ?
4. Ulubiona piosenka ?
5. Jak byś miała zrobić tatuaż co by to było?
6. Czym kierujesz się przy wyborze kosmetyków ?
7. Plany czy spontan ?
8. Jakie filmy lubisz (Gatunek)
9. Ulubiona książka, dlaczego ?
10. Uczysz się czy pracujesz ?
11. Wierzysz w intuicję ?

Taguję każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na podane pytania:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)