30 sierpnia 2012

Zdobycze :)

Hejka :)
Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem w którym pokazuję Wam swoje zdobycze, co prawda nie wiem jak Wy ale ja zaraz po recenzjach kosmetyków, zaczytuję się właśnie w takich postach. Lubię patrzeć co kto kupił, podglądać, szukać inspiracji. Nie wiem dlaczego może dlatego że jak każda kobieta uwielbiam zakupy ? :)  


                 

-2 pary skarpetek do balerin -2,99 Gładkie (Pepco), z Koronką (Chiński Rynek).
-neonowy lakier CR -4,00 (Chiński rynek)
-bezbarwny lakier NYC -4,99 (Pepco)
-tonik antybakteryjny Ziaja NUNO -6,99 (Drogeria Natura)
- pomadka wiśniowa My secret Cherry -5,99 (Drogeria Natura) 
- beżowe jazzówki 55,00 (zwykły butik)

W następnym poście kolejny tag :) I już teraz dziękuję Dżoanie (http://zycienaobcasach.blogspot.com) za te tagi. Jestem 'młodym' blogiem. Takim jeszcze 'dzieckiem' i naprawdę sprawia mi dużą radość to że ktoś o mnie pomyślał :) 

ciao:*:*





2 komentarze:

  1. Piękne buty kupiłaś :)
    A takie balerinki też mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aa z tym balerinkami te z koronką to chyba na raz tylko albo na bardzo malutkie stópki :) Koronka nie wytrzymała godziny ;/ Szkoda bo fajnie się prezentowały ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)