12 sierpnia 2013

Golden Rose SELECTIVE nr 57 i Stokrotki

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny lakier z nowości jakie niedawno otrzymałam, mianowicie lakier Selective o nr 57. Piękna, nieco rozbielona zieleń. Na dwóch ostatnich zdjęciach wygląda na nieco przełamany niebieskim kolorem, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że jest to zieleń. Po prostu mój aparat w połączeniu ze światłem tak oddaje kolor. Na kciuku i serdecznym palcu farbkami akrylowymi domalowałam stokrotki. Podobne zdobienie widzialam u "Bopp" i coś mnie tknęło, żeby spróbować stworzyć coś na wzór jej mani, które możecie zobaczyć >>Tutaj<< . Oczywiście jeszcze dużo mi brakuje do takiej precyzji, ale "ćwiczenie czyni mistrza", a teraz już zdjęcia:





Miłego wieczoru :* Luśka

1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)