13 sierpnia 2013

How do you lilac it ?

Z racji miejsca, w którym pracuję nie wypada mi nosić zbyt odważnego mani. Kolory mają być delikatne, stonowane i najlepiej żeby nie rzucały się w oczy. Na początku nawet nosiłam samą odżywkę, ale dla maniaczki lakierowej to była katorga. W związku z czym, wczoraj skusiłam się na delikatny liliowy lakier z firmy Rimmel o wdzięcznej nazwie "How do you lilac it?" (nr 620). Oczywiście nie obyło się też bez wzorku. Na palcu serdecznym i kciuku zmalowałam białą farbką akrylową delikatne kwiatuszki. Efekty możecie ocenić poniżej:
(Zdjęcia robione w świetle lampki)






Dobrej nocy :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)