24 sierpnia 2013

Jeszcze kilka nowości

Pokażę Wam jeszcze kilka rzeczy które niedawno u mnie zagościły. Niektóre z nich miałyście okazję już widzieć na blogu, a niektóre dopiero się pojawią. Przewiduję również kilka recenzji nielakierowych. Jesteście ciekawe czegoś szczególnie ?

1. Vipera High Life nr 819, prezent, który dokładniej możecie obejrzeć >>Tutaj<<
2. Paese nr 134, który też już widziałyście w tym zdobieniu.
3. My Secret Top Matujący
4. Miss Selene nr 104
5.Vipera Polka 61, również można zerknąć na zdobienie z lakierem Paese
6. Vipera Polka 66, użyty jako top Tutaj
7.Zmywacz do paznokci w płatkach
8. Trójkątne cyrkonie.
9. Osuszacz lakieru z FM GROUP
10. Żel do usuwania skórek z Eveline "Miękkie i zadbane skórki"
11. Separatory Serduszka Donegal (Tak wiem,że w tym miesiącu już kupiłam, ale te wydają mi się być wygodniejsze z racji mniejszych części "rozpychających palce"
nie wiedziałam jak to napisać;) A skoro sobota, to miłej zabawy życzę, i uciekam też się ogarniać :)

12 komentarzy:

  1. Kuszą te zmywacze do paznokci w płatkach, na wakacje są wprost idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokłdnie, jedynie (nie wiem czy tylko ja) ale mam problem ze zmyciem ciemnego lakieru ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fakt, nie mogę się nie zgodzić ;)

      Usuń
  3. oooo tak od jakiegoś czasu zastanawiam się nad preparetem do usuwania skórek ;D chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest całkiem fajny, ale kusi mnie z Sally Hansen ;)

      Usuń
  4. Kolor lakieru z Paese jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o dziwo kryje już przy dwóch warstwach :)

      Usuń
  5. fajne nowości u Ciebie :) ja jestem ciekawa jak sie sprawdzi wysuszacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci że po pierwszych użyciach jestem mile zaskoczona, w każdym razie na pewno doczeka się recenzji :)

      Usuń
  6. ten lakier z paese wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)