28 sierpnia 2013

Liebster blog. Czyli coś do poczytania ;)


Zostałam nominowana przez gosiamysz.blogspot.com za co bardzo dziękuję. Mogłam wybrać pomiędzy Tagiem The Versatile Blogger Award a Liebster. Albo odpowiedzieć na dwa. Wybrałam ten gdyż Versatile Blogger już kiedyś robiłam.

Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”? ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania które mi zadano !

1.Gdybyś złapała złotą rybkę o co byś ją poprosiła ?
Nie powiem, bo się nie spełni. A nóż ją spotkam ;)


2.Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?

Trudne pytanie. Wiadomo, że bez szamponu, pasty i mydła ;)
a tak poza podstawami to podkład pod lakier, nie pomaluje paznokci bez bazy:)

3.Ulubiona piosenka?

A mogę dwie ? Nie umiem pomiędzy nimi wybrać.
Każda ma w sobie to coś. Jedna znaczące mniej, inna więcej. Ale obu uwielbiam słuchać, zależy od humoru :)
1. Kreuzberg -Niecierpliwa

2.Piersi- Bałkanica


4.Najzabawniejsze przeżycie z Tobą w roli głównej?

Ojej tego było mnóstwo! Ja jestem człowiek przypał. Ale z takich najświeższych to chyba podanie koledze pierogów podgrzanych na occie. Nie pytajcie jak ja to zrobiłam. W każdym razie od tamtej pory wołają do mnie Pascal ;)


5.Kawa czy herbata?
Herbata pod każdą postacią!

6.Osoba które jest dla Ciebie autorytetem?
Może nie będę w tym momencie oryginalna ale oczywiście moi rodzice, i babcia.

7.optymistka czy pesymistka?
Najpierw chciałam odpowiedzieć, że coś pomiędzy. Ale to nie do końca tak. Jestem bardzo zmienną osobą potrafię tydzień cieszyć się ze wszystkiego, myśleć że się wszystko ułoży co by się nie działo. By na kilka dni wpaść w taki dół, że ciężko mi się z niego wygrzebać. Jestem mistrzynią popadania ze skrajności w skrajność.

8.Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać?

Fryzjerką, w wyniku czego zaplątałam babci grzebień we włosach. Robiłam loczki. Oczywiście by wyjąć ten grzebień trzeba go było zniszczyć ;)


9.szczerość czy kłamstwo uzasadnij co wolisz usłyszeć ?

Zależy od sytuacji, jeżeli ktoś zataja przede mną coś mało istotnego co mogłoby mnie zranić,ok. Ale jeżeli ja o coś pytam, chcę usłyszeć szczerą prawdę.


10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś?

Haha :D Torbę lakierów i przyborów do manicure i pedicure. A to ładne parę lat temu było ;)


11.Książka czy film?

Książka


Moje pytania:
1. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?

2. Paznokcie długie czy krótkie i w jakim kształcie (kwadrat, owal, migdał)?
3. Film, który byś poleciła?
4.Ulubiona pora roku, dlaczego akurat ta?
5. Twoje motto ?
6. Najpiękniejsza chwila w Twoim życiu to ?
7. Ile razy w tygodniu ( na dzień) zmieniasz manicure?
8. Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
9. Kto lub co Cię inspiruje?
10. Ulubiony blogger/vlogger/bloggerka /vloggerka?


Nominuję:
http://lakierowelove.blogspot.com/
http://nailsbyweronika.blogspot.com/
http://land-of-bliss.blogspot.com/
http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/
http://anitakulikowska89.blogspot.com/
http://daguszka.blogspot.com/
http://nails-art-bopp.blogspot.com/
http://nailsbydevgirl.blogspot.com/
http://megdil.blogspot.com/
http://mroofa.blogspot.com/
http://swiatrecenzji00.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci Kochana dziękuję za nominację:) Brałam w tej zabawie udział i już dobrych parę razy.. więc chyba się nie pogniewasz jak to opuszczę:) Pomijam już to, ale nie mam czasu ostatnio na nic, same zaleglości blogowe... naprawdę mi przykro:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie dzieje. Mam miękkie serce ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło za nominację ;))) Zarbiorę sięza jakiś czas za wpis i na pewno to uwzględnie :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz jak odp Ci tutaj bo już ost miałam dużo takich nominacji i nie ma czasu na to żeby tyle razy robić oddzielne posty tym bardziej że z moim czasem ostatnio krucho :( tak więc zaczynam
    1. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
    Niebieski i różowy
    2. Paznokcie długie czy krótkie i w jakim kształcie (kwadrat, owal, migdał)?
    Średnie i kwadratowe
    3. Film, który byś poleciła?
    Jest takich wiele dlatego nie będę ich wypisywać ale może być Zielona Mila
    4.Ulubiona pora roku, dlaczego akurat ta?
    Lato bo jest ciepło, można się opalić i nie trzeba nosić tylu ubrań na sobie. Tak jest o wiele wygodniej
    5. Twoje motto ?
    Żyj aby kochać, Kochaj aby żyć!
    6. Najpiękniejsza chwila w Twoim życiu to ?
    Wiele takich jest nie mam jednej
    7. Ile razy w tygodniu ( na dzień) zmieniasz manicure?
    a to bywa różnie, zależy od czasu i lakieru oraz mojego samopoczucia 2-3razy w tyg
    8. Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
    Bez tel i kluczy od domu
    9. Kto lub co Cię inspiruje?
    Tartofraises- jest świetna w tym co robi :) moja idolka i guru :)
    10. Ulubiony blogger/vlogger/bloggerka /vloggerka?
    Nie mam takich większość lubię na jednym poziomie :) po równo ich dziele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)