23 sierpnia 2013

Neonowa pomarańcza od Vipery. High Life 819 + zaproszenie na rozdanie

Ostatnio były prawie, że bożonarodzeniowe paznokcie to dzisiaj na odwrót. Wakacyjnie piękny, pomarańczowy neon. Kolejny prezent Vipera nr 819. Oczywiście jak to neonki, 3 warstwy lakieru to minimum. Bez wysuszacza ani rusz, ale kolor rekompensuje wszelkie niedogodności. Jest to jeden z lakierów, na które w sklepie może bym i spojrzała, ale raczej sama bym nie kupiła. Dlatego lubię takie prezenty. Jak pewnie zauważycie, spiłowałam paznokcie na krótko i na kwadrat. Okrągłe są nie dla mnie, osobiście w takiej długości czuję się najlepiej, ale za każdym razem próbuje je zapuścić i sprawdzić jakie jest ich maksimum ( i moje;)). Niestety zawsze mi się gdzieś jeden zadrze, no ale może w końcu się uda. A teraz zdjęcia, zatrzymajmy trochę lata.






aparat trochę zjadł neonowość, ale myślałam, że będzie gorzej. Zapraszam Was też na rozdanie na blogu bottle of happines, link znajdziecie tutaj >>klik<<

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)