28 sierpnia 2013

Pedicure + pierwsze próby One Stroke

Hej, wiem dzisiaj mnie strasznie dużo na blogu. Ale spokojnie dwa dni będę w pracy to odpoczniecie ;)
Cały czas uczę się metody One Stroke i w końcu udało mi się zmalować coś co mogę pokazać na blogu. Jedno jest pewne muszę zainwestować w odpowiednie pędzelki. Dziś pokażę Wam pedicure, który zmalowałam na koniec lata. Choć mam cichą nadzieję,że jeszcze kilka razy uda mi się założyć sandałki. Zapraszam do przeglądania.





Wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną, żeby dojść do perfekcji. Ale i tak jestem zadowolona!

Miłego wieczoru!


18 komentarzy:

  1. Bazowy lakier jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Ci napisać jaki a okazało się, że nie ma numerka :( W każdym razie jest to GR Paris.

      Usuń
  2. wyszło pięknie! w ogóle to masz bardzo ładne stópki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyszły! :) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło ! Kurcze jak dobrze było wrócić do bloga. Tyle ludzi, którzy rozumieją moją pasję :)

      Usuń
  4. piękne kwiatuszki! ja też cały czas ćwiczę ta metodę bo strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale drażni mnie w tej chwili brak sprzętu ( pędzelków) ;)

      Usuń
  5. Masz przepiękną płytkę i kształt pazurków ! ;))
    I świetne kwiatuszki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam na Twoim blogu, Twoje stópki też są śliczne :) Dziękuję! :)

      Usuń
  6. ładny brzoskwiniowy kolorek!;) dołączam do osób które obserwują!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie podejrzewałam, że i mi się tak spodoba ;)

      Usuń
  7. Fajnie wygląda ten kwiatek :)niby prosty ale robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już zainwestowałam w pędzelki więc musi być tylko lepiej ;)

      Usuń
  8. jestem pod wrażeniem super! aż się boję pomyśleć co będziesz tworzyć później..!:))
    super blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać częsciej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów, i oczywiście zapraszam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)