19 sierpnia 2013

Projekt tęcza tydzień pierwszy- Czerwień.

Mam zły dzień, bardzo zły dzień.  Maluje paznokcie, zmywam, lakier mi się rozmazuje nic dzisiaj nie chce ze mną współpracować. Dlatego mani jest jaki jest. Od razu powiem, że czerwony kolor kojarzy mi się z zimą, ze Świętami Bożego Narodzenia i wszystkie zdobienia przychodziły mi do głowy właśnie o takiej tematyce. Ale mamy przecież sierpień, to nie będę malowała bombek ;) W końcu udało mi się coś zmalować. Wybaczcie niedociągnięcia następne tygodnie będą lepsze. Tym bardziej, że to mój pierwszy projekt, dobra nie marudzę , zdjęcia:









blogger też ze mną nie współpracuje, więc zdjęcia będą nierówno;/

Jak widzicie szukam idealnego kształtu, z racji humoru ten mi się nie podoba. A wy wolicie kwadratowe paznokcie czy owalne ?

9 komentarzy:

  1. Dla mnie czerwień jest ponadczasowa, ale połączenie jej ze złotem ma swój bożonarodzeniowy klimat :D
    Co do kształtu paznokci, to u siebie wole kwadraty, u innych chętnie oglądam migdałki, zwłaszcza te nieco dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze a miało nie być bożonarodzeniowo :D

      Usuń
  2. paznokcie wolę kwadratowe, ale nie tak bardzo. żeby nie miały ostrych końców i jest ok. ;) a wcale tak źle Ci nie wyszły te paznokcie, zdjęcia też są równe. ;) głowa do góry. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chyba też, ale z powodu złamania drugiego paznokcia, żeby ich za bardzo nie skracać spiłowałam na owal ;) No nic odrosną ;) Dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)