12 września 2013

Ferity "Style Pen" Perfumowany zmywacz w płatkach. Z Biedronki.

No to dzisiaj będzie o zmywaczu, który przez jakiś czas można było dostać w Biedronce. O co chodzi widzicie już w tytule. Zmywacz wypatrzyłam w gazetce, i myślę, aaa wypróbuję co to za cudo. Kupiłam, otworzyłam i pierwsze co mnie zachwyciło to zapach. Jak pewnie wiecie, zmywacze były dostępne w kilku owocowych zapachach, m.in; cytryna, truskawka, pomarańcz, jagoda. Ja miałam właśnie tą ostatnią wersję, teraz na rozpakowanie czeka wersja pomarańczowa. Ale wróćmy do tematu, zmywacz może nie pachnie naturalną jagodą, jest to dosyć chemiczny, słodki zapach ale przyjemny! Pomyślałam, w końcu obejdzie się bez marudzenia domowników (aleś tu nasmrodziła), pierwsza próba zmycia lakieru, myślę :wracam po wszystkie! A teraz poza zachwytami, dobrze, że tego nie zrobiłam. Pierwsza próba odbyła się na jaśniutkim lakierze, z czym poradził sobie świetnie. Zużyłam dwa płatki na dwie ręce. Niestety z kolorowymi nie jest tak łatwo. Potrzebujemy dużo więcej płatków bo zmywacz rozmazuje kolory. Ale przy użyciu kilku płatków również sobie radzi. Pomógł mi też w kryzysowym momencie, kiedy skończył mi się normalny zmywacz. I zaczęłam próbować wszystkiego, od perfum po naftę. I nagle mnie olśniło. Że przecież, w czeluści biurka jest jeszcze On. Wtedy życie mi uratował, i myślę że warto mieć taki zamiennik w domu, a nóż nam się coś przydarzy. Do tego zmywacz pozostawia, taką tłustą warstwę. Może nie jest to komfortowe, bo trzeba przed kolejnym malowaniem pójść umyć ręce. Ale na pewno lepiej zrobi naszym paznokciom i skórkom wokół nich.

Podsumowanie:
Ilość płatków: 32
Wystarcza na: (Ja miałam go od kiedy wszedł tylko do sprzedaży do przedwczoraj, czyli może z miesiąc. Ale używałam od wielkiego dzwonu.
Zapach: Przyjemny
Zmywanie: Do jasnych lakierów bez zastrzeżeń, z ciemnymi trzeba się pomęczyć ale też daję radę.
Czy kupię ponownie? Już to zrobiłam ;)
Staruszek, wykończony:
 I całkiem nowa "pomarańczka":



Jak Wam się podoba moja pierwsza recenzja ? Może macie jakieś rady ?

Luśka

2 komentarze:

  1. fajna sprawa, nawet nie wiedziałam że Biedronka takie rzeczy ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat mieli jakiś "tydzień piękności" czy coś :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)