18 września 2013

Golden Rose Paris 216 ;)

Już byłam pewna, że nie dodam tego posta. Ciemno, szaro, buro, deszcz. Na szczęście trochę się przejaśniło. I mogłam porobić zdjęcia. Na pazurkach mam przepiękny śliwkowy niekoniecznie tylko jesienny fiolet. Który też jest prezentem. Po pierwszym użyciu myślę, że kolor ten może stać się moim ulubieńcem w tym czasie, niby jest wiele takich kolorów a jednak ten coś w sobie ma . Od rana też, latałam po mieście załatwiając różne sprawy (wygrałam dyszkę w zdrapkach! :D) , więc zmokłam jak kura (muszę koniecznie zakupić kurtkę z kapturem), teraz popijam gorącą herbatkę z malinami i próbuję zebrać myśli, to  może teraz trochę o samym lakierze:

Buteleczka: Smukła, typowa dla lakierów Paris
Kolor: Piękny fiolet, kojarzy mi się ze śliwkami węgierkami.
Krycie: 2 cienkie warstwy
Konsystencja: Rzadka, dla mnie bardzo wygodna.
Aplikacja: Bezproblemowa
Wysychanie: Tu się nie wypowie
m gdyż zawsze używam wspomagacza.
Zmywanie: dopiszę jak zmyję ;)
Trwałość: j.w zobaczymy ile wytrzyma.
Cena i miejsce zakupu: ok 5 zł, Wysepki Golden Rose

Moja opinia: Sama bym nie wybrała lakieru o takim kolorze (ciągle wybieram podobne do tych, które już mam) a
po pierwszym użyciu się zakochałam, kolor jest taki mój, fajnie się rozprowadza. Ogólnie lubią tą serie lakierów :)
Ogólna ocena: (póki co) 10/10

A teraz zapraszam na zdjęcia (robione z fleszem bo tylko tak aparat nie wyłapywał niebieskich tonów):


 











Trzymajcie się :D Luśka ! XoXo ;)












14 komentarzy:

  1. Ale piękny ten kolor :) Ja mam taki teraz jak by malinowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowe, koralowe kolory moja miłość :)

      Usuń
  2. Właśnie też przysiadłam przy laptopie z gorącą herbatą z malinami ;)
    Lakier bardzo uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie popołudnia i wieczory to tylko herbata z malinami :)

      Usuń
  3. strasznie ładny kolor :) lubię te lakiery ale nie cierpię ich otwierać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jakoś nie mam z tym problemu, chyba przywykłam :)

      Usuń
  4. piękny fiolet :) bardzo lubię GR Paris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ja też uwielbiam, niska cena i piękne kolory :)

      Usuń
  5. piękny kolor, ale jeszcze piękniejsze paznokcie:)śliczny mają kształt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nieumiejętnie wypiłowane ? :D

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)