9 września 2013

Jest|! jest! jest! Mój pierwszy Essie Smooth Sailing! + Małe zmiany :)

A jednak, liczyłam liczyłam i się nie przeliczyłam. Dotarł dzisiaj do mnie listonosz z paczuszką z lakierem essie. Oczywiście paczka była większa ale mój jest tylko ten lakier. Jest to niebieski, rozbielony kolor z delikatnym srebrnym shimmerem. Doskonale pasuje mi na te pierwsze jesienne dni. Co prawda to tylko miniaturka 5ml, ale myślę, że to dobry sposób na rozpoczęcie mojej przygody z essie ;) Jego kolor niezbicie kojarzy mi się z zapachem który od kilku dni mieszka w mojej szafce a mianowicie Yanke Candle November Rain. I chociaż zapach mi do końca nie odpowiada, czuję że ten lakier pokocham. I gdzie jest ta ja, która nie lubiła shimmer-ów ;) Moje paznokcie teraz sobie odpoczywają od lakieru, choć na kilka godzin zostawię je w stanie "surowym" . Czuję, że tego potrzebują.  Robicie swoim paznokciom takie przerwy ?
A o to moje cudeńko, być może wieczorem a już pokażę Wam go na pazurkach. Chcecie ?




Jak zapewne, zauważyłyście zmieniłam nagłówek. Mój pierwszy nagłówek robiła Asia z bloga http://joannaa-lifestyle.blogspot.com/.  za co jej bardzo dziękuję :*
Ale wczoraj w nocy, odkryłam ciekawą stronkę jaką jest http://pixlr.com/express/
tam, w banalnie prosty sposób można stworzyć nagłówek. Wiem, że ten co widzicie na górze nie jest szczytem piękna ;) Ale jest MÓJ :D! Co mnie ogromnie cieszy!

7 komentarzy:

  1. Essiaki wciągają :))
    Pokaż go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję, jak mnie wciągną to zbankrutuje ;p

      Usuń
  2. Jeszcze żadnego Essiaka nie miałam, ale kuszą totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły, a jak zobaczyłam miniaturki po 7 zł oszalałam :D

      Usuń
  3. Czekam aż pokażesz go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety będzie gdzieś dopiero za dwa dni, gdyż moje paznokcie po zmyciu wołały o pomste do nieba. Dlatego też obcięłam je na krótko. I dam im trochę odetchnąć jak już odrosną z milimetr, dwa na pewno pokażę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)