29 września 2013

Małe zmiany.

Jak pewne zauważycie na blogu zaszły pewne zmiany. Wszystko to zasługa mega zdolnej Madl-len. W ciągu  2 dni odmieniła mojego bloga diametralnie. Choć jak sama mówi, to tylko "kosmetyczne" poprawki. Jednak różnica jest spora, i w końcu czuję, że ten blog jest "Mój". Taki jak chciałam. Przed wprowadzeniem zmian nagłówek wyglądał tak : 




teraz:
 

Przed przystąpieniem do prac na blogu nie było również, menu, wtyczki facebookowej, i daty w kółku.




Co myślicie ? Mi się podoba bardzo. Tym bardziej, że jedyne co wiedziałam to że ma być białe tło i pastelowe wstawki. A Magda w 100% trafiła w mój gust. Myślę, że jeśli któraś z was będzie chciała to może śmiało spytać o poradę. Magda jest przemiłą osobą, a kontakt z nią to czysta przyjemność ! :)




13 komentarzy:

  1. Teraz blog wygląda o niebo lepiej :) Mnie też by się przydało takie "odświeżenie" ;) Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100-tu procentach o to niebo ;) Myślę, że możesz śmiało uśmiechnąć się do Magdy :)

      Usuń
  2. Obecny wygląd bardzo mi się podoba :)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana na duży plus ! :) Super, wszystko przejrzyście, czytelnie i elegancko :D Bardzo mi się podoba ! <3
    Buziaki :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3 Buziak dla Ciebie:*

      Usuń
  4. ladnie, kobieco:) moj blog tez w trakcie remontu, jescze po staremu ale nowe idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ Madzia jest mega zdolna sama miałam okazję to spr a teraz jest delikatnie i cudnie :) brawo dla Madzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to fakt, i od razu wyczuwa czego człowiek chce :D

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)