28 września 2013

Panda! :)



Dzisiaj trochę nietypowo, może trochę dziecięco. Na paznokciach przesłodkie misie Pandy :)
Tak trochę z okazji weekendu, może na pocieszenie  ;)  Co myślicie ?  






Jako lakier bazowy użyłam koloru "Creme Brulle" nr 11 Golden Rose z serii Selective.

Może trochę o samym lakierze:

Buteleczka: Pękata, jak wszystkie z tej serii.
Kolor: Pudrowy róż.
Krycie: niestety minimum 3 warstwy żeby jakoś wyglądał.
Konsystencja: trochę za rzadka.
Aplikacja: niestety, mimo najszczerszych starań lakier zostawia smugi.
Wysychanie: Tu się nie wypowiem gdyż zawsze używam wspomagacza.
Zmywanie: bezproblemowe.
Trwałość: 2-3 dni z Topem
Cena i miejsce zakupu: 6,90 zł, Wysepki Golden Rose, sklep Internetowy

Moja opinia: Kolor przepiękny, niestety nie na moją cierpliwość mimo 3 warstw dalej widać prześwity. Z trwałością też mogłoby być lepiej. A szkoda, mógłby być moim ulubieńcem.
Ogólna ocena: 3/10

Do namalowania Misiów użyłam,
Czarnego lakieru z Vipery seria "Polka" nr 50
I białego Selen nr 104

Jako lakiery do zdobień, obydwa są ok.

Jak zapewne zauważycie, pojawiły się zmiany na blogu, ulepszenia. I to na pewno nie koniec. Ale o tym więcej niedługo. Na razie zapraszam do polubienia Fun Page'a bloga na FB, klikając odnośnik w lewym pasku pod menu :)




 

8 komentarzy:

  1. szkoda, że lakier taki słaby. Pandzioszki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, a biorąc pod uwagę inne z tej serii można było liczyć na coś fajniejszego:(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A mnie Twoje kwiatki, będę próbowała :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)