20 września 2013

Projekt Tęcza- tydzień niebieski.

Ostatnio z dużym opóźnieniem, to dziś przed czasem. Jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach: Niebieski, zdobienie podpatrzyłam u Oleski na kanale Theoleskaaa, który znajdziecie na YouTube. Polecam Serdecznie, dużo fajnie i prosto tłumaczonych tutoriali,ciekawostek paznokciowych i nie tylko. Teraz może przejdźmy do samego zdobienia, jest bardzo proste, ale efektowne. Na pewno zrobicie nim wrażenie. Ale może przejdźmy do sedna:
Zdobienie:   












Wiem, że nie jest idealnie ale ciągle nad tym pracuję. A Wy co myślicie o Tym zdobieniu ?
Podoba Wam się czy wręcz przeciwnie ?

Więcej o projekcie poczytacie, jeśli klikniecie w banerek na dole po prawej stronie. Tam też możecie obejrzeć galerię prac. Serdecznie zachęcam.:)

Buziaki!!

Luśka :*

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też, choć zawsze mogło być lepiej :)

      Usuń
  3. Prosty a jednocześnie bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo świetnie Ci wyszło to zdobienie! Widziałam turtorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny :) Zastanawiałam sie ostatnio czy czegoś podobnego nie zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo obok niego chodziłam, aż w końcu się za to wzięłam :)

      Usuń
  6. Super ci to wyszło:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyszło, bardzo starannie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starannie ? Oj chyba nie :) Ale dziękuję :D

      Usuń
  8. ładne :) ja takich zdolności nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich zdolności, po obejrzeniu tutorialu na pewno byś zrobiła :)

      Usuń
  9. ślicznie to wyszło!:)
    żałuję, że nie mam takich zdolności:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to naprawdę proste :) Nie trzeba zdolności :)

      Usuń
  10. śliczne, zazdroszczę cierpliwości i precyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku cierpliwości to ja nie mam za grosz :)

      Usuń
  11. Fantastyczny efekt !! Kojarzy mi się z akwarium ! :D Pięknie pięknie jeszcze raz pięknie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wyszło- identycznie jak u Olgi ;)
    Obserwuję, bo widzę, że można u Ciebie znaleźć dużo fajnych zdobień ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)