16 września 2013

Projekt Tęcza - Tydzień zielony. + Pojekt Zmalowane Melodie- Zaproszenie

Dzisiaj na szybko, i zdobienie, które pewnie wiele z Was już widziało. Niestety kompletnie nie miałam czasu by zmalować coś nowego. Ten tydzień już będzie lżejszy więc obiecuję posty będą częściej, i na pewno pojawi się obiecany essie :) Paznokcie też w miarę wróciły do siebie, więc można poszaleć a teraz zapraszam do oglądania:






Więcej o projekcie możecie przeczytać na blogu http://redrouge-nailart.blogspot.com/

tam też możecie głosować na wybrane prace :)

Do tego na blogu  http://mymixoflife.blogspot.com znalazłam kolejny świetny projekt i oczywiście nie mogłam się do niego nie zapisać. Coraz bardziej podoba mi się taka zabawa. Zapraszam i Was bardzo serdecznie!



klikając w banerek po prawej stronie bloga, przeniesiecie się na stronę po więcej szczegółów :)
Pozdrawiam, Luśka ;**


4 komentarze:

  1. Podoba mi się, bo są takie delikatne, jeden kwiatuszek i wszystko ma swoje miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, mi tak średnio się podoba, ale nie miałam kiedy zmalować czegoś nowego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)