4 września 2013

Trzeci tydzień projektu Tęcza - żółty ;)

Żeby nie było, że zniknęłam.  Dzisiaj trzecie zdobienie w projekcie Tęcza. Lubię kolor żółty na paznokciach. Ale pastelowy. Oczywiście mój pastel z Wibo wysechł na kamień i na szybko szukałam zastępstwa. Niestety wszystkie żółte kolory jakie były w sklepie to mocno cytrynowe żółcie. Stwierdziłam, że z braku laku, wezmę. Pomalowałam pazurki dodałam prosty wzorek w stylu waterfall. I powiem, jestem zadowolona! Zresztą same zobaczcie ;)






Miłego Wieczoru! Luśka!

13 komentarzy:

  1. Podobają mi się strasznie. Zastanawiam się czy te "fale" robiłaś takim szerokim pędzelkiem, czy każdą osobno ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdą osobno, cieniutkim pędzelkiem do zdobień ;)

      Usuń
  2. Też wolę pastelowe, żółte odcienie:) ale to zdobienie wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie przepadam za żółcią na pazurkach. ale podobają mi się te `krzywe kreseczki`.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w zamierzeniu miały być proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie to wygląda, nie dziwię się że jesteś zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, niestety na tyle nie trawię takiej żółci, że już mam całkiem inne paznokcie ;) które, zapewne niedługo się pojawią ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)