10 października 2013

A może by tak zebra ? :D

No i jestem ze zdobieniem, tęsknił ktoś za mną ? :D Odzyskałam aparat, powoli wracam do siebie po przeziębieniu. I z racji kilku dni wolnych, postanowiłam coś zmalować.  Znów inspirowaną Oleską. Zebra na cieniowanym tle. Niestety mój aparat, po wakacjach, postanowił mi robić na złość. I za nic nie chciał współpracować :( A to zjadał cieniowanie, a to podkreślał niedociągnięcia, szczególnie te które uskutecznił mój Top :( Tak więc musicie uwierzyć mi na słowo, że zdobienie na żywo wygląda o wiele lepiej. A te małe niedociągnięcia na prawdę są mało widoczne ;) I od razu przepraszam za stan skórek, chciałam zrobić zdjęcia zanim światło zgaśnie ;) Mam nadzieję, że i tak mimo tych wszystkich niedociągnięć z chęcią obejrzycie zdobienie. Dobra kończę gadać, teraz zdjęcia :)





I co myślicie ?
buziaki Luśka! :)


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na żywo owszem, na zdjęciach nie koniecznie ;)

      Usuń
  2. Chyba też sobie zrobię zebrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zrób :) Bardzo efektownie wygląda :D

      Usuń
  3. aparat lubi wyciągać niedoskonałości, ja dopiero na zdjęciach zobaczyłam że mam skórki w az tak złym stanie, normalnie tego nie widać :/ a zeberka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój dzisiaj wybitnie polubił ;) A moje skórki o dziwo nie są w najgorszym stanie. Za to paznokcie, w trakcie odzwyczajania od Eveline 8w1 ;/ Tragedia ;)

      Usuń
  4. Ja akurat nie przepadam za zebrowym motywem, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)