31 października 2013

Moje zdobienie na Halloween. Czyli moja wersja Sugar Skulls.

Miałam zrobić tutorial, ale jak zwykle ostatnio nie miałam czasu. Ale gdybyście chciały odtworzyć, myślę, że wszystko widać :)

użyłam :
PAESE 134
Eveline Mini Max 811
Bell "LADYCODE" (buraczkowy, nie widzę numerka)
Bordowy lakier, to lakier z "Chinola" za 4 zł.
Jako bazę użyłam Eveline 8w1.
Top Coat: Poshe.

I może przejdźmy do zdjęć: 





I jak ? :)

Trzymajcie się :* Wesołego Halloween ;P

P.S Oczywiście wzorowałam się na paznokciach jednej z moich guru paznokciowych czyli u TheOleski ;) Jak tylko zobaczyłam jej zdobienie, wiedziałam, że będę musiała je odtworzyć :)



15 komentarzy:

  1. Słodki ten serdeczny pazurek :) Udał Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne pazurki!!! wzór jest megaśny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie!:) zwracaj uwagę na malowanie pazurków wokół skórek :) na środkowym są spore nierówności - ja jak coś takiego się u mnie dzieje poprawiam delikatnie pędzelkiem namoczonym w zmywaczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę będę musiała nad tym popracować ;) dzięki :)

      Usuń
    2. Ja też muszę nad tym popracować :D Zawsze wychodzi mi krzywo!
      Ps. Świetny kolorek :)

      Usuń
  4. A u Ciebie jak zwykle przepięknie !!! :)
    Kochana mam do Ciebie pytanie ! Mam parę pięknych lakierów z tym że są one już takie ciągnące i ciężko się nimi maluje , a że Ty jesteś obcykana w tych sprawach to może polecisz mi jakiś preparat żeby sprawić by ich konsystencja była znów dobra ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie, a szczególnie ten jeden :) Ja bym nie umiała tak go pomalować :PP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)