14 października 2013

Poniedziałkowe Inspiracje Paznokciowe :)

Witajcie, jest (jak dla mnie) bardzo wcześnie rano ;) Ostatnio przeglądając internet, wpadłam na kilka  ciekawych zdobień. I pomyślałam, że mogłabym zapoczątkować taką serię, poniedziałkowych inspiracji. Na żadnym blogu paznokciowym nie widziałam nic podobnego. Dlatego pomyślałam "Czemu nie?" ;)  Ja będę Wam pokazywać ciekawe zdobienia, a Wy powiecie mi co Wam się najbardziej podoba i ew. co byście chciały zobaczyć na blogu. To co lecimy ? Mnie osobiście najmocniej kuszą: mapa i pepitka ;) 














A Wam co najbardziej wpadło w oko ?

Luśka ;) ;*


9 komentarzy:

  1. Mapka jest super ! Paznokciowe arcydzieło jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusi mnie ta mapka, choć znając życie jak ja ją zrobię nie będzie nawet porównania do tej ;)

      Usuń

  2. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić konkursik, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nim udział...
    Jest to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :) Żadnych zadań, żadnych pytań, do zabawy wystarczy jedynie konto na FB.

    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linku nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Książeczki synka i córeczki, a w nim po boku jest banerek i tak traficie na konkursik :)

    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. mapkę widziałam właśnie ost a jeszcze mi się podoba ostatnie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do pepitki potrzebne są odpowiednie stemple :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)