28 października 2013

Poniedziałkowe inspiracje paznokciowe part. III +mały bonus :)

Jestem taka zalatana, że nawet nie zauważyłam, a to już kolejny poniedziałek. Pora na kolejną porcję inspiracji. Niestety przez to zabieganie, kompletnie nie miałam czasu na bloga. Dlatego też zeszły mi się dwa poniedziałki, jeden po drugim mam nadzieję, że się nie pogniewacie. Obiecuję poprawę, i dzisiaj wyjątkowo jeden motyw. Jako, że zbliża się Hallowen. Postanowiłam poszukać czegoś w tej tematyce. Ja już co prawda mam Halloween za sobą. Ale może Was zainspiruje któreś zdobienie, i je wykorzystacie.




I jak skorzystacie z któregoś ?:)

+  pozdrawiamy Halloween-owo ;* (Ja, to ta po Waszej lewej) :)


Buziaki :*


3 komentarze:

  1. Ja skorzystam z biało-czarnych pasków, bo do reszty nie wystarczy mi cierpliwości, chociaż strrrrasznie mi się podobają! <3
    Buziaki Kochana :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)