11 października 2013

Rimmel Rock N Roll 703 +Bonus Top Matujący z Lovely.

Jak mnie nie ma to mnie nie ma, jak jestem to codziennie ;) Teraz już powinnam być systematycznie. Dziś bym chciała pokazać Wam jedną z ładniejszych czerwieni jakie posiadam (i która jest najmłodszą w mojej kolekcji)  a mianowicie Rimmel Rock N Roll  z serii Kate. Jeszcze z 3 lata temu, nie do pomyślenia było dla mnie pomalować paznokcie na czerwony kolor. Dzisiaj jest jednym z moich ulubionych choć przy ilości kolorów jakie mam w swojej kolekcji i tak nie noszę go często. Kolor czerwony jest moim zdaniem, jednym z bardziej kobiecych, seksownych kolorów. Dlatego tylko gdy chcę poczuć się pewnie używam jednej z moich czerwieni. A Wy lubicie czerwień, czy wręcz przeciwnie ?



Może trochę bliżej o samym lakierze:

Buteleczka: Duża okrągła, prosta.
Kolor: Winna Czerwień.
Krycie: Dwie cienkie warstwy, lub jedna grubsza. Ja jak zawsze mam dwie.
Aplikacja: bezproblemowe, wygodny pędzelek. Choć wolę lakiery z mniejszymi zakrętkami ale to tylko malutki minusik ;)
Wysychanie: Schnie bardzo szybko, bez żadnego Topu po 10 min byłam gotowa do działania.
Zmywanie: bezproblemowe.
Trwałość: Niestety nie wypowiem się, gdyż dziś już muszę ją zmyć:(
Cena i miejsce zakupu: ok 19 zł ale można trafić na promocję, wszystkie drogerie gdzie mieści się szafa Rimmel:)

Moja opinia: Świetny kolor, świetne krycie, szybkie wysychanie czegóż chcieć więcej. :)Polecam! Ogólna ocena: 8/8
A teraz ten sam lakier zmatowiony Topem z Lovely który (jeśli ktoś mnie śledzi na FB to wie) kupiła dla mnie koleżanka. Wczoraj go otrzymałam i od razu musiałam spróbować :D Kiedy zobaczyłam na którymś z blogów porównanie kilku matujących Topów oszalałam na jego punkcie. Daje on taki piękny prawdziwy mat. Domyślam się, że wielu z Was nie przypadł ten efekt do gustu. Ale ja za nim przepadam!






P.S przepraszam za krzywo umieszczone zdjęcia, ale Blogger postanowił, że tak ma być ;)

16 komentarzy:

  1. śliczna czerwień i sporo o tych lakierach z Rimmela słyszałam, ale ja raczej zostawiłabym błyszczące, nie lubię matowych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten lakier też osobiście podoba się w wersji błyszczącej, ale mat też uwielbiam :)

      Usuń
  2. Czerwień jest przepiękna ale jednak wolę jak połyskuje.Mat nie do końca do mnie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba do wielu osób nie przemawia :) a dla mnie zawsze to coś nowego :)

      Usuń
  3. no no no piękna ta czerwień jest u Cb :) a czerwony jest fajny ale na specjalne poważne kobiece wyjścia hehe :) ja rzadko jej używam ale dobrze jest mieć przynajmniej jeden lakier w tym kolorze kiedyś nie miałam i żałowałam a dziś już mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nawet kilka :) I coraz bardziej przekonuję się do noszenia go i na codzień :)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam czerwień na pazurkach!!! a ten matowy kolor- cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj czerwień to ja lubię na paznokciach, jest bardzo kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna czerwień, taka mocna, nasycona i seksowna :) a mat robi się powoli hitem tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, ja teraz czuję będę matowiła wszystko tym topem :)

      Usuń
  8. Mat mi się bardzo podoba! Jeszcze nie próbowałam matu na czerwieni, a widzę że to błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super matowy efekt! Klasyka! Nie ma nic seksowniejszego, niż piękna czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się koniecznie zaopatrzyć w ten matujący lakier !! Wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień, ale dużo bardziej podoba mi się w wersji z połyskiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)