19 października 2013

*_* Wyprzedaż *_*

Ostatnio coś napomknęłam, o wyprzedaży. To dzisiaj zebrałam się w sobie, porobiłam zdjęcia. I oto jesteśmy ja i moje lakiery (no i nie tylko). Wybrałam lakiery, które praktycznie i tak tylko stoją i zamjują miejsce w lodówce. A praktycznie ich nie używam.  Ceny są niskie, bo lakiery były  używane. Niektóre, tylko raz ale jednak :)  Na zdjęciach jest oznaczone ile lakieru jest w buteleczce, a jeśli nie ma kreski to znaczy, że był używany raz góra dwa, postaram się to jeszcze przy każdym lakierze zaznaczyć :) 
Oczywiście gdyby ktoś był zainteresowany wymianą, to niech da mi znać chętnie zajrzę do waszych zbiorów wymiankowych. 


Od lewej:
1. Golden Rose FANTASTIC color nr 163 3zł
2. FM MAKE UP Czerwony lakier bz numerka (raz użyty) 4 zł
3. Golden Rose SLECTIVE "Shanghai Shimmer" nr 31 (użyty również raz) Swatch >>klik<< 4 zł
4. Golden Rose HOLIDAY nr 56 Swatch >>klik<< 4 zł


 
      5. Oriflame PS PINK  3zł
   6. Golden Rose PARIS nr 206 więcej >>klik<<  2 zł
     7. Kobo COLOUR TRENDS nr 13 "Prague" (raz użyty) 3 zł
       8. PAESE nr 320 (PIASKOWY) 4 zł


9. Bell GLAM WEAR nr 408 (użyty 2 razy) 3 zł
10.MIYO "Brilliant Lime" nr 62 2zł
11. Golden Rose JOLLY JEWELS nr 105 (użyty raz) 4 zł
12. Kobo COLOUR TRENDS nr 25 "Amsterdam" 3 zł




13. Sensique EXOTIC FLOWER nr 243 (użyty raz) 3zł
14. Golden Rose MISS SELENE nr 144 (użyty raz) 2zł
15. CR bez numerka. (użyty 2 razy) 2zł



 16. Błyszczyk YVES ROCHER 0.6 RUDE ROSE (użyty raz) 6zł



17. Róż Essence 10. "How Cute is that?" (Parę razy pomiziany) 4 zł



18. Bronzer Rimmel "SUN SHIMMER" 001. BLONDE
(Użyty raz) 7 zł


Oczywiście, do każdej przesyłki należy doliczyć koszt wysłania listem poleconym 8 zł.
Jeśli ktoś jest zainteresowany piszcie na maila : paznokcioweosobliwosci@wp.pl
bądź zostawcie komentarz pod tym postem :)

2 komentarze:

  1. szalejesz widzę :) ja jak na razie nic nie sprzedaje a na kupno też mam zakaz a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, same dobroci <3 Ale ja zrobiłam takie zapasy, że przez najbliższe trzy miesiące powinnam mieć zakaz kupowania czegokolwiek :)
    Buziaki Kochana :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)