3 listopada 2013

Jesienne zdobienie ;) Naklejki Donegal.

Hej dziewczęta! W tę ponurą niedzielę, przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem ( a nie mówiłam, że się poprawię ?) Tym razem w ruch poszły naklejki, które mam już od ponad roku ? Niestety były to resztki więc nawet nie zrobiłam im zdjęcia ale od czego jest wujek Google o takie :  

Paznokcie pomalowałam dwoma lakierami czarny to Vipera nr 50 z serii Polka
A buraczkowy to Bell seria LADYCODE nr o numerze nie wiem jakim :)
Ale powiem Wam, że jestem zachwycona jego kryciem chyba zajrzę do Biedry jeszcze po jakiś kolorek.  Dobra koniec gadania lecimy ze zdjęciami.
Tak wyglądają paznokcie jeszcze solo :




 A tak już z naklejkami :



Mnie się podoba. Udanej Niedzieli ! Luśka ! :*

p.s dziewczyny, powiecie mi jak można i czy w ogóle można ustawić wybrane zdjęcie jako miniaturka posta ?

21 komentarzy:

  1. wow! nie sądziłam, że te naklejki zrobią na mnie takie wrażenie! bardzo podoba mi się to połączenie, a naklejki wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też jestem zaskoczona. Tyle czasu leżały w szafce ;)

      Usuń
  2. Świetne są te naklejki, muszę kiedyś wypróbować ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki wyglądają świetnie, ale ja nie mam cierpliwości do takiej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi to zajęło góra 2 minutki z przycięciem :)

      Usuń
  4. kapitalne połączenie! w opakowaniu naklejki wyglądają słabo - nie kupiłabym ich, ale po Twoim zdobieniu rozglądnę się za nimi :)

    a zdjęcie w miniaturce pojawia się chyba to, które jako pierwsze wstawisz do postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kiedyś kupiłam pod wpływem impulsu, i dopiero teraz coś z nimi zrobiłam.

      Co do miniaturki to trochę lipa :(

      Usuń
    2. dokładnie tak jest- pierwsze zdjęcie (grafika) w poście automatycznie staje się miniaturką.

      Kwiatowe witrażyki są super :)

      Usuń
  5. super wyszło :D te naklejki są boskie też chciałbym je miec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy można je jeszcze gdzieś dostać ;) Pewnie tak :)

      Usuń
  6. Świetnie się prezentują te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie!:) Na moim blogu organizuję nowy projekt, może chciałabyś wziąć udział? Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie zaglądam co to za projekt ;)

      Usuń
  8. świetnie wyglądają te naklejki:)

    co do zdjęć, to pierwsze zdjęcie ustawia się jako miniaturka, ale jeżeli chodzi ci o to by tylko jedno wyswietlalo sie na stronie główniej to w notatce musisz "podziel tekst" czy jakoś tak i reszta będzie się wczytywać gdy klikniesz "czytaj dalej" do danej notatki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdobienie - niesamowite że to naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)