20 listopada 2013

KOBO 33 Singapoore + TAG Liebster Blog

Witajcie :) Dzisiaj przybywam do Was z lakierem, który zauroczył mnie od początku. Najpierw widziałam go w gazetce z natury, później zaczął się pojawiać na blogach. Gdzie albo zbierał pozytywne recenzje, albo użytkowniczki były niezbyt zadowolone. Gdyż efekt jaki miał dawać, nie do końca je zaspokajał. Dla mnie to świetny żuczkowy lakier. U mnie efekt ten widać bardzo wyraźnie. I choć moim ulubionym wykończeniem jest i chyba na zawsze pozostanie krem. To czasem lubię sobie odskoczyć w inne wykończenia. Czasem z powodzeniem czasem nie. Ten lakier zdecydowanie mi się podoba. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Bez Topu mam go już trzeci dzień. Trzyma się całkiem dobrze. Cena to ok 10 zł w drogeriach Natura.









A teraz czas na kolejny:




Zostałam otagowana przez http://skybluevelvet-nailart.blogspot.com/, za co ślicznie dziękuję :)  To już moje kolejne zaproszenie do zabawy, ale, że sama lubię czytać te posty postanowiłam że coś tam jeszcze o sobie napiszę :)

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej,lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Pytanie jakie mi zadano.
1. Kształt paznokci z jakim czujesz się najlepiej to...?
 Kwadrat.
2. Jakie książki najchętniej czytasz ?
Kryminały, najchętniej Chmielewskiej. Nic tak nie poprawia humoru  ;)
3. Płyta godna polecenia to...?
Nie polecę, ponieważ słucham bardzo różnej muzyki. Nigdy całymi płytami.
4. Jaki jest Twój ulubiony lakier?
W tej chwili, nowość z szafy Sensique (który swoją drogą niebawem się pojawi na blogu) o nazwie "Gray Mist" i nr 178. Mogłabym go nosić bez przerwy.
5. Jeśli miałabyś polecieć na bezludną wyspę i mogłabyś zabrać ze sobą tylko 3 rzeczy to co by to było ?
Pewnie książkę, telefon, pieniądze ;P
6. Makijaż mocny czy delikatny?
Delikatny, choć ostatnio przekonuję się do mocniejszego akcentu na usta :)
7. Jak spędzasz wolny czas?
Śpię, dużo śpię. Poza tym serfuję po internecie, oglądam seriale, filmy. Spędzam czas ze znajomymi.
8. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego życia?
Bez bliskich mi osób ;)
9. Bez tego nie ruszam się z domu...
Bez telefonu. Gdy go zapominam czuję się jak bez ręki.
10.  Masz swoją ulubioną metodę zdobienia paznokci? Jeśli tak, to jaką.
Moją ulubioną upatrzoną metodą ostatnio jest robienie wzorków igłą na jeszcze mokrym lakierze. Ciągle trenuję ale może niedługo będę w stanie Wam coś pokazać :)
11. Czym kierowałaś się zakładając bloga ?
Nie pamiętam, pozazdrościłam innym. Teraz mam swoją odskocznię i bardzo się cieszę :_)

Wiem, że ten Tag krąży od długiego czasu, więc domyślam się, że większość z Was już go robiła. Dlatego nominuję każdego, kto miałby ochotę się jeszcze pobawić a moje pytania znajdziecie tutaj: >>kilk klik<<

P.S. Jeszcze jedna osoba i będzie Was 60, na FP jest Was 50 osób cieszę się, że do mnie zaglądacie. Że ze mną zostajecie. Chcę szczególnie podziękować tym, którzy są ze mną od początku. Których komentarze dodają skrzydeł :* Dzięki Wam i dla Was tu jestem. Dziękuję <3

Buziaki i miłego dnia :*

10 komentarzy:

  1. ooo fajny ten lakier, podoba mi się jak zmienia kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Nie wiem dlaczego niektóre dziewczyny tak na niego narzekają ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny kolorek! Takie ciemne pazurki jesiesią prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania, i uwielbiam mieć ciemne paznokcie jesienią ;)

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji :) A lakier fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny lakier ! Widzę że jesteśmy trochę przeciwnościami ;D Ja wole migdałki na pazurkach , uwielbiam sluchać i kupować płyty ;D Nie czytuję kryminałów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam te migdałki u Ciebie, u mnie jakoś nie wyglądają dobrze ;)

      Usuń
  5. kolor jest przepiękny :) sama bym mogła mieć takie w swojej kolekcji. Miło jest się też dowiedzieć o Tb więcej. Z tym tel mam podobnie jak go nie mam ze sb :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie moje małe uzależnienie. Innych raczej nie mam to choć na telefon sobie pozwalam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)