11 listopada 2013

Marmurek :)

No i w końcu ja mam weekend :) Dzisiaj korzystając z dnia wolnego z samego rana porobiłam zdjęcia pazurków. I nie mogąc doczekać się pojawienia tutaj (blogowanie uzależnia), poprosiłam brata o udostępnienie mi komputera. Tak więc o to jestem. I zaraz pokażę Wam co zmalowałam. Zdobienie to znalazłam już  chyba z rok temu na jakiejś stronce typu "stylowo", "kobiecegadzety" i bardzo mi się spodobało. Miałam gdzieś zdjęcia tego zdobienia robionego w tamtym roku, ale w tej chwili w wyniku śmierci mojego laptopa nawet nie mam szans ich poszukać. Dlatego po raz kolejny postanowiłam je odwzorować. Zdobienie to jest już typowo świątecznym, zimowym. Kojarzy mi się z okresem karnawału. zabaw. Ale kto powiedział, że nie mogę pokazać go teraz ?:D






P.S przepraszam Was za odcisk na paznokciu środkowego palca, zobaczyłam dopiero na zdjęciach ;*
I jak ?

buziaki! Luśka ! :*

22 komentarze:

  1. Z daleka troche wyglada jakby zloty lakier zluszczyl sie juz z tego turkusowego, w lepszym swietle pewnie by sie lepiej prezentowalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale korzystałam ze światła dziennego, które jak wiadomo o tej porze roku za ciekawe nie jest ;) Ale cieszę, się, że Pan Tu zagląda :P

      Usuń
  2. Mi się baaaardzo podoba! A zdobienie nie skojarzyło mi się z okresem świątecznym tylko z wakacjami i z lazurowym wybrzeżem ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego kojarzy mi się ze świętami bo w tym czasie je znalazłam ;)

      Usuń
  3. mi się podoba i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne i precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne połączenie kolorów, mięta ze zlotem kojarzą mi się z latem za którym tak bardzo tesknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknię. I wychodzi na to, że tylko mi zdobienie kojarzy się z zimą :D

      Usuń
  6. śliczne, kolory dobrane idealnie, nie sądziłam, że miętka ze złotem tak świetnie sie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za złotem :( ale lubię motyw marmurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też nie przepadałam, ale teraz uwielbiam ;) nie tylko na paznokciach :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)