16 listopada 2013

Moja Wish Lista. -40% na kolorówkę w Rossmannie.

Coraz więcej pojawia się postów na ten temat. Bo tak to już potwierdzone w ostatni tydzień listopada (22-29 ) Rossmann przygotował dla swoich klientów świetną promocję. Minus 40% na kosmetyki kolorowe. Jak chyba większość z nas i mnie bardzo kusi kilka kosmetyków. Postanowiłam, że i ja się z wami podzielę moją listą. Na samym początku (bo jakżeby inaczej ;)) Lakiery.








Oczywiście nie tylko te z WIBO ale głównie :)



Maskara, która do tej pory robi dużo szumu. Niedużo kosztuje a przy tej promocji to już w ogóle będą groszowe sprawy. Jestem jej bardzo ciekawa.



Niemniej ciekawi mnie nowy podkład Lirene, normalnie cena dla mnie trochę za wysoka. Ale przy tej promocji czemu nie.



Róże z WIBO też słyszę o nich już długo. A nie miałam okazji się przekonać. Może w końcu przekonam się do używania tego wynalazku codziennie ;)



I na końcu pomadki. Moja nowa miłość. Te z serii eliksir kuszą nie tylko świetnymi kolorami, ale także wieloma pozytywnymi recenzjami.

A Wy wybieracie się ? Co macie na swoich listach? Podzielcie się. Może jest coś wartego uwagi o czym nie wiem. Buziaki i Dobrej nocy :*

P.S i właśnie to, że piszę do Was o tej porze znaczy, że już  z powrotem jestem z Wami :) Laptop już podrasowany także lada dzień spodziewajcie się nowej notki :)

26 komentarzy:

  1. Ja pokusiłabym się o jakiś nowy lakier ;) lubię te z Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam może ze dwa w swojej kolekcji;P Muszę się poprawić ;P

      Usuń
  2. Jestem pewna, że jakiś Wiboś mi wpadnie do koszyka, dobrze, że się wstrzymałam z piaskami, choć przyznaję, że ciężko było mi sobie odmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba się skuszę w tej promocji :)

      Usuń
  3. Po Wibo piaski i pomadki ja też się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomadki <3 Moje największe Must Have :)

      Usuń
  4. Także mam zamiar kupić jakieś piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zamierzam kupić lakiery.... dużo lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie dużo, ale na bank mi coś wpadnie :D

      Usuń
  6. nie mogę się doczekać tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zamierzam kupić kilka lakierów, ale celem głównym jest color boos, healthy mix z burżuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te wszystkie cele są główne, bo poza tym pewnie jeszcze coś wpadnie ;)

      Usuń
  8. Ja będę polowała głównie na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  9. maskara i pomadki są the best :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale tyle pozytywów słyszałam, że nie mogłabym sobie odmówić :P

      Usuń
  10. mam ten róż z wibo i polecam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jak dotrę do Ross to jeszcze będzie :D

      Usuń
  11. Ja też już się szykuję :D Kusi mnie podkład Rimmel Wake me up! :) Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć do półek zanim opustoszeją, jak ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie mam taką samą nadzieję :D

      Usuń
  12. nice products:)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

    OdpowiedzUsuń
  13. Eliksiry też były na mojej liście, ale poza nimi kupiłam jeszcze parę innych drobiazgów :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)