25 listopada 2013

Rossmann i SuperPharm Łupy :)

Domyślam się, że pewnie już niektórzy będą mieli dość takich postów, ale ja osobiście bardzo lubię je oglądać.   I skoro już Wam napisałam WishListę to pokażę Wam co z niej udało mi się dopaść. Trochę tego jest ale na swoje usprawiedliwienie dodam, że większość rzeczy, które kupiłam były lub są, u mnie na wykończeniu. Może najpierw Rossmann. W głowie miałam ułożony plan, ale jak to zwykle bywa niekoniecznie się go trzymałam. Wzięłam coś więcej, wzięłam coś mniej.
I tak koniec końców wyglądały łupy z Rossa ;)



Od lewej :

*Maybelline, SuperStay 10H Tint Gloss (Błyszczyk do ust) w odcieniu 190 cena po promocji: 18,59 (tak moja mania trwa)
*Wibo Eliksir nr 05 po promocji 5,19 (mhm ;))
*Puder Synergen odcień natur nr 01 cena 8,99
*Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up mascara. 5,39
* I oczywiście lakier, a raczej Top "WoW Glitter" co prawda polowałam na piaski ale był tylko jeden i to w kolorze, który mnie nie interesował ;) cena 4,19.


Później z koleżanką przeniosłyśmy się do SuperPharm tam też nie obeszło się bez małych zakupów:




* Puder do włosów z Got2b. Zachwalany gorąco przez PanneJoanneMakeUp z chęcią wypróbuję. Po promocji 11,99.
* Nowy podkład z Lirene, którego nie udało mi się dorwać w Rossmanie a koniecznie chciałam wypróbować. 25,19
* I jeden lakier Life, świetny czarno biały Top :) 4,99

Generalnie jestem zadowolona z zakupów, trochę zaoszczędziłam a teraz testuję ;) A Wam jak poszły zakupy ?



Miłego wieczoru :*
P.S zdradzę Wam szykuję jeszcze jeden post, nie paznokciowy. Muszę Was koniecznie z czymś zapoznać, ciekawi ? :D

13 komentarzy:

  1. Ja jestem zadowolona, właśnie dzisiaj też pokazywałam swoje zakupy :D Też chciałam ten tusz do rzęs, ale już go nie było...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupilam tylko matujący top i preparat do skórek :D jestem ciekawa co tam knujesz z następnym postem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będziesz miała okazję, się przekonać :D

      Usuń
  3. Z Twoich zakupków miałam styczność tylko z pudrem Synergen. Jest naprawdę dobry! Za tę cenę warto go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych testach jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja chyba żałuję, że nie wzięłam więcej niż jednego opakowania ;P

      Usuń
  5. hmm...zastanawia mnie cena eliksiru...5 zł na promocji? ja go kupiłam za niecałe 6 w normalnej ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja nie wiem, może podrożały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez byłam w Rossmannie, żal nie skorzystać z takiej promocji ;)
    Świetne zakupy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam top :) A lakier Life śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)