24 listopada 2013

Sensique "Gray Mist" nr 178 + kolejne zdobienia igłą.

Dzisiaj tak na szybko. Mój ulubieniec tej jesieni i pewnie zostanie zimy. Nowość z szafy sensique. Piękny szary kolor, z delikatnym shimmerem. I delikatny wzorek upatrzony gdzieś w necie.




I co myślicie ? Niektórzy mogli go widzieć już wczoraj w nocy, gdy go stworzyłam oczywiście na FP :)

P.S Gdyby było mnie trochę mniej na blogu nie gniewajcie się, ale trochę posypało mi się życie. Muszę to ogarnąć. Buziaki. I Miłej Niedzieli. Oby była lepsza niż moja :*

13 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie :) Kolor też ładny, ale ja podczas jesieni czy zimy wole unikać wszelkich szarości ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! :) trzymam kciuki, żeby ratowanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tylko już chyba nie ma co ;)

      Usuń
  3. bardzo ładny, podoba mi się te kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no zdobienie piękne ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny kolor! :) Nie ma nic lepszego, niż szare pazurki w takie listopadowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemniaczek z niego, lubię szaraczki ^^ śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo ładny tak, jak i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)