29 grudnia 2013

Kilka słów, co byście o mnie nie zapomnieli ;)

Nie mam dziś nic do pokazania, więc tylko popiszę, żeby było wiadomo, że żyję. Miałam trochę wolnego, przyszły święta minęły święta, ja znów mam wolną chwilę. I wychodzi na to, że im więcej czasu mam, tym mam go mniej. Nie wiem czy rozumiecie. Ciągle sobie obiecuję, że to już teraz zaraz, a to albo śpię do południa, albo szwankują baterie, albo po prostu leżę i leniuchuję. I choć piękną wiosnę mamy tej zimy, nie czuję tego, tak po prostu w tym roku nie czuję. Święta minęły mi szybko, a jednak czegoś w nich brakowało. Teraz Sylwester oby był lepszy, bo przecież jaki sylwester taki cały rok. Choć moja babcia upiera się, że to chodzi o wigilię :) Jak kto woli, ja tym czasem spadam relaksować się, pozaglądać na Wasze blogi, obejrzeć ulubione vlogi. I wrócę niedługo. I skopcie mi dupcię, żebym się wzięła w garść.



Tu jeszcze świątecznie z prezentem od kolegi, który stwierdził, że nie miałam dzieciństwa skoro nie wiem jak te gwiazdki smakują ;o (p.s koszula nie była zamierzona ) :D

Buziaki :*


7 komentarzy:

  1. Znam to chyba aż za dobrze-niby wolnego czasu wiele, a tu śpi się dwie godziny dłużej, a to koleżanka zadzwoni, a to Facebooka 10 raz sie sprawdza i wychodzi na to, że czasu jest jeszcze mniej niż by się wydawało.
    (Teraz mam pomysł na noworoczne postanowienie-lepiej gospodarować wolnym czasem! ;d )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne jest! :) Moim postanowieniem jest utrzymywanie porządku wokół siebie :)

      Usuń
  2. Pamiętam te Magic Stars z dzieciństwa!! Pychotaa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt są dobre, choć pewnie doceniałabym je bardziej gdyby mi się z tym dzieciństwem kojarzyły :d

      Usuń
  3. :O ja też nie miałam dzieciństwa! Nie mam pojęcia co to jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D

      Usuń
  4. Może efekt nie był zamierzony ale jest przesłodki tak jak Starsy - pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)