2 grudnia 2013

Mikołajkowe inspiracje paznokciowe :)

Witajcie, w końcu mamy grudzień. Mój ulubiony miesiąc w roku. Niedługo mam urodziny. Zaraz po nich Mikołajki. I tak sobie pomyślałam, że mamy poniedziałek, a trochę zaniedbałam tą serię, bo niełatwo tydzień w tydzień znaleźć coś ciekawego, a na siłę też nie ma sensu. Ale z okazji Mikołajek, popatrzyłam trochę w necie i znalazłam kilka ciekawych zdobień, które warto pokazać. Może i Wy się zainspirujecie, bo ja na pewno. I mam nadzieję, że moją wersję uda mi się opublikować 6 grudnia.






Wpadło Wam coś w oko ? :)

P.S Mam nadzieję, że Ejndzel  z bloga http://littlebird92.blogspot.com nie obrazi się na mnie za opublikowanie jej zdjęcia :)

14 komentarzy:

  1. bałwanki są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujesz Kochana! :* Cudeńka! Nie wiem, czy uda mi się któryś wzór odtworzyć, ale będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż ja bym dała by mieć cierpliwość i umieć tworzyć takie cuda na pazurkach ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by się przydało jej więcej ;)

      Usuń
  4. uwielbiam takie zimowo-swetrowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaaa!!! :) zakochałam się w tym Mikołajku i bałwankach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirują do dalszych działań na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje inspiracje :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)