10 grudnia 2013

"Rudolph the Red-Nosed Reindeer....."

Atmosfera już coraz bardziej świąteczna, gdzie się nie obejrzę, lampki, choinki, stroiki. Choć temperatura robi się coraz zimniejsza, w naszych sercach powoli robi się coraz cieplej. Tak samo na blogach, pojawia się coraz więcej zdobień o tematyce świątecznej i około świątecznej. Sama mam kilka pomysłów, które jeszcze przed świętami chciałabym zrealizować. Dziś pierwszy z nich..."Rudolf czerwononosy to renifer każdy wie..." (nie zwracajcie uwagi na niedociągnięcia, trochę przeszedł, wiadomo z Laponii kawałek drogi jest :P)





A wieczorem pewnie pojawi się drugi post ;) Tym czasem miłego dnia! ;*

13 komentarzy:

  1. koniecznie muszę spróbować takiego zrobić! szkoda że nie pokazałaś krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podeślę Ci zdjęcie na priv, którym się inspirowałam :)

      Usuń
  2. Cudowne, muszę zrobić coś podobnego u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, rób :) Ja już mam kilka innych pomysłów na świąteczne zdobienia :P

      Usuń
  3. hah jej jak fajnie to wygląda ;D no tak, wszędzie już swieta, ale mysle, ze to troche za wcześnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie okres świąteczny zaczyna się wraz z 5-tym grudnia, czyli moimi urodzinami :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ktoś mi dzisiaj powiedział, że wygląda jak świnka morska ^^ :D

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)