21 stycznia 2014

Co nowego u mnie ? ;)

Dziś taki luźny post, pomyślałam, że pokażę Wam co w ostatnim czasie zasiliło moje lakierowe zbiory. Kilka dni temu, układając lakiery w nowym miejscu, stwierdziłam, że całkiem sporo tego jest. I czemu by Wam tego nie pokazać. Choć pewnie dla niektórych lakieromaniaczek dwadzieścia parę lakierów to będzie ociupinka, dla mnie to jednak dosyć sporo biorąc pod uwagę, że wszystkie znalazły się u mnie w przeciągu półtora miesiąca około. Jesteście ciekawe ? Zapraszam dalej.

Najpierw zdjęcie grupowe ;) uśmiech proszę ;P



A teraz po kolei, przedstawiać się:


1. MIYO mini drops 43 "MINT" (zapachowy)
2. VIPERA Bambini  11
3. WIBO GEL LIKE "Siouxie" 8
4. Safari brak numerka.


5. GOLDEN ROSE CARNIVAL 01
6. LIFE 21
7. DOT'S FAN quiz.pl 454
8. WIBO WOW effect matte glitters 2


9. Bell AIR FLOW bez numerka
10. GOLDEN ROSE  PARIS 59
11. Bell LADYCODE "FRENCH"
12. MaxFactor "FANTASY FIRE" 45
 

 13. GOLDEN ROSE 110
14. GOLDEN ROSE 127


 Smart girls get more :
15. 160
16. 194
17. 172
18.  85


19. SENSIQUE "GRAY MIST" 178
20. SENSIQUE "BROWN LEAVES" 174
21. MIYO mini drops "JUST RED" 149
22. MIYO mini drops "HEAVY METALIC" 138

UFF, no i to by było na tyle, wiem, że niektóre już miałyście okazje zobaczyć na blogu, ale może jeszcze coś Wam wpadło w oko ? Coś pokazać bliżej? W pierwszej kolejności ?
Piszcie smiało! Buziaki. Luśka! :*

17 komentarzy:

  1. Lubię lakiery z Miyo. No i Carnival od Gloden Rose - wybrałaś najlepszy możliwy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusi mnie jeszcze z tej serii taki biało niebieski :)

      Usuń
  2. Ja jestem zupełnie zauroczona 7. DOT'S FAN quiz.pl 454 - posta o nim oczywiście widziałam :) ale reszta też całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fakt DOT'S FAN jeden z ciekawszych lakierów, będę musiała niedługo znów przejść się do chińczyka zobaczyć czy zostały jakieś inne kolory ;)

      Usuń
  3. Ale tego duużo! Mam kilka z nich, dobrze, ze przypomniałaś mi o łaciatym Lifku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuuuużo nowinek! Te Smart girls są śliczne ;) buziaki, zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie wszystkie kryją ładnie :(

      Usuń
  5. ile ciekawych lakierów. jednak najbardziej czekam na 6. LIFE 21. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Life, tak myślę, że fajnie będzie go porównać z tym od quiz, oczywiście na jakimś kolorze ;)

      Usuń
  6. Miałam ten -> WIBO GEL LIKE "Siouxie" 8, ale nie byłam z niego zadowolona i go oddałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)