4 stycznia 2014

DOT'S FAN od quiz.pl nr. 454

Dobra wzięłam się w garść, pora wracać na dobre do blogowania. Dzisiaj przychodzę do Was z nowością od quiz, którą dojrzałam w naszym chińskim markecie. Cudowny zielony lakier, w którym zatopiono miliony białych i czarnych kropek różnej wielkości. Lakier wygląda świetnie, niestety potrzebne są 3 warstwy do uzyskania pełnego krycia, ale za cenę 4 złotych, nie śmiem narzekać. Bo efekt jest tego wart. Zresztą same oceńcie  (3 cienkie warstwy):






A ja jak tylko zajrzę do Chińskiego Marketu pewnie skuszę się jeszcze na jakiś kolor.
Miłego Dnia ! :)Luśka :)

18 komentarzy:

  1. prześlicznie się prezentuje ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentuje ;]]

    OdpowiedzUsuń
  3. też wczoraj nad nimi stałam dobre 10 minut :D kolory śliczne, nawet nie zauważyłam że to quiz :D ostatecznie wyszłam z niczym... ale wrócę po nie we wtorek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też wrócę, bo kusi mnie niebieski :)

      Usuń
  4. Bardzo łądnie i tak inaczej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, a najlepsze, że kupiłam go przed świętami i tak stał, stał, stał, czekał na swoją kolej ;)

      Usuń
  5. Daje naprawdę świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny lakier :D szkoda, że nie znam żadnych chińskich sklepów, które je sprzedają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może w jakimś sklepie po 5 zł ? Zerknij tam też często są :)

      Usuń
  7. ja bym wybrała inny kolor :) ale jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było kilka :) Ja tam lubię zielenie więc padło na ten :)

      Usuń
  8. ale z niego przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)