17 stycznia 2014

Golden Rose Paris nr 59 + Serduszka Essence.

Przyznam się poszłam na łatwiznę :P Od kilku dni chodziłam i myślałam, co by Wam tu pokazać na blogu. Tym bardziej, że lakier miałam już wybrany. Ale co na nim. I tak myślałam, myślałam ale nic nie przychodziło mi do głowy.  Na szczęście z pomocą przyszły mi promocje w Naturze, stojąc w kolejce je zobaczyłam, karteczkę przesłodkich serduszek w jeszcze słodszej cenie bo 2,99. I już wiedziałam co zrobię :P Trochę walentynkowo mi wyszło ( a już mam pomysł na letni mani), ale chciałam Wam koniecznie pokazać ten lakier. Piękna pomidorowa czerwień, którą zobaczyłam u BigBeautifulLulu   (klikając w nazwę przeniesiecie się do jej kanału, który z całego serca polecam). Od razu wiedziałam, że będzie moja, tym bardziej że ostatnio nic tak mi się nie podoba jak właśnie czerwień na paznokciach :) Same spójrzcie, czyż nie jest piękny ? Szkoda tylko, że po jednym dniu zaczynają ścierać się końcówki, chyba trzeba znów zainwestować w jakiś dobry Top Coat.







A Wy upatrzyłyście sobie na ten sezon jakiś konkretny kolor ?


A tutaj zdjęcie samych naklejek (oczywiście było ich więcej ;))


30 komentarzy:

  1. Piękna czerwień :) Te naklejki takie delikatne są, ale dodają uroku i ożywiają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, lubię GR Paris. :) I serduszka fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne walentynkowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D w sam raz się wpasują 14 lutego ;)

      Usuń
  4. jakoś tak walentynkami powiało :P ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej pierwszy raz przyszłam z inspiracją przed danym świętem, nie po :D

      Usuń
  5. słodkie połączenie, też jakiś czas temu nosiłam"walentynkowe" ale co tam :D grunt, że to ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic innego mi nie pasowało do tego lakieru ;P

      Usuń
  6. Świetnie się te serduszka prezentują na tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone pazurki najlepsze! Lusia wie, co dobre <3

    OdpowiedzUsuń
  8. takie połączenie jest urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień śliczna a serduszka przeslodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak ja uwielbiam Twoje zdobienia pazurków !!: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ! :* Ja uwielbiam Ciebie :*

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)