13 stycznia 2014

Pajęczyna + mała prośba o pomoc w doborze kształtu :)

 Dzisiaj bardzo proste zdobienie, podpatrzone gdzieś na YouTube, wypatrzyłam je przypadkiem oglądając makijaże, także nawet nie powiem Wam u kogo je znalazłam, na pewno była to vlogerka zagraniczna. Zdobienie w pierwotnej wersji miało tylko czarne paski, ja od siebie dodałam trochę niebieskiego brokatu, dzięki temu w sztucznym świetle paznokcie fajnie się mienią ;) W końcu mamy karnawał :P Do zdobienia użyłam białego lakieru GR nr 104, linerów czarnego Ados prawdopodobnie nr 2, nie wiem gdzieś mi od wczoraj zaginął. I linera z GR w numerze 110. Teraz uważnie przyjrzyjcie się zdjęciom, i powiedzcie jaki według Was kształt pasował by do mojej płytki moich rąk, zauważyłam, że piłując je coraz bardziej w kwadrat robią się z moich smukłych (kiedyś paznokci) łopaty. A migdałki też nie wydają mi się odpowiednie ....czekam na wasze propozycje. Buziaki :*






9 komentarzy:

  1. Fantastyczny wzór. :) Chyba "odgapię" :) No i nie widzę żadnych łopat. Kwadraty z lekko zaokrąglonymi rogami są super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odgapiaj ile chcesz:D właśnie, jak one są pomalowane to jeszcze jest spoko, ale w pracy mogę je mieć saute ew jakąś odżywkę i tak czy siak nie wyglądają dobrze.

      Usuń
  2. mam taki sam kształt. ;) świetne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna pajęczynka, pozwolisz, że kiedyś ją zinterpretuję po swojemu na moim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że pozwolę nawet będę bardzo zadowolona, że ktoś go odtworzył :*

      Usuń
  4. Ja bym odgapiła, ale nie wiem jak :D Nigdy nie wychodzą mi takie ładne, jak Tobie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemożliwe jak znajdę tutorial to Ci podlinkuję :*

      Usuń
  5. super wyszedł Ci wzorek :)
    a jeśli chodzi o kształt paznokci, to jestem najbardziej za kwadratami - po prostu uwielbiam ten kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)