29 stycznia 2014

Tyle słodkości a zero kalorii ;)

Choć nie należę do osób które liczą kalorie, ten tytuł wydał mi się idealny. Choć patrząc na to zdobienie gwarantuję, że ślinka pocieknie Wam z ust. Przeglądałam sobie wczoraj, google images w poszukiwaniu inspiracji, i jak zobaczyłam to (te ?) babeczkowe zdobienie przepadłam, zmyłam (a raczej ściągnełam -(tesuję bazę peel off) zimę z paznokci) i wzięłam się za tworzenie. Mam nadzieję, że nie obrazicie się że bywam tu dzień po dniu, ale jakoś tak wena mnie naszła. :D Na gadanie też, ale dobra bo Was zanudzę tak, że nie dotrwacie do zdjęć ;P :
(p.s nie patrzcie na moje przesuszone dłonie, zima i brak systematycznego smarowania kremem im nie służy ;/ )






Do tego odwiedziłam dziś Biedrę, Naturę i aptekę i naniosłam trochę nowych łupów (oczywiście to nie wszystko ale  bloczków, i patyczków z drzewa sandałowego nie będę Wam pokazywać ;) Od kilku dni stosuję na mojej głowie, za sprawą Kascyska pielęgnację bez slsową ;) Póki co się uczę, więc pewnie niektóre produkty nie będą idealne, ale cóż, ćwiczenie czyni mistrza. A to serum, z całego serca mogę Wam polecić na końcowki <3 Ukochane <3

Napiszcie koniecznie jak Wam się podobają moje babeczki ;) Buziak! :*

15 komentarzy:

  1. Słodkie ;)) a z Biovaxowych rzeczy nic jeszcze nie miałam, ale im się przyglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne babeczki :) Malowałam kiedyś ten motyw, prosty i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest mega prosty, i mega słodki :D

      Usuń
  3. śliczny ten różowy lakier- a babeczki to mistrz- chętnie bym taką zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od wczoraj mam ochotę na babeczkę :)

      Usuń
  4. Jejku !!! codziennie można jeść takie babeczki PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lusia nie mogę oglądać Twoich pazurków! Teraz mam ochotę na babeczkę i czuję, że u mnie nie będzie to zero kalorii :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)