1 lutego 2014

Waterfall po mojemu, czyli znów coś na słodko ;)

Nie wiem co mnie ostatnio naszło, nie dość, że trzymam się tylko czerwieni, to ciągle wychodzą mi (nawet jak nie planuję) słodyczowe (jest takie słowo ?)  stylizację, zresztą same zobaczcie ? Nie przypominają cukierków ?




Oczywiście świeczka choinka, jest nieodłącznym elementem moich zdjęć. P.S Dopiero przy obrabianiu zdjęć zobaczyłam, że dokładne zmycie lakieru ze skórek wcale nie jest tak dokładne ;O Przepraszam Was za to ! I życzę miłego sobotniego wieczoru ;) A ja chyba wpadłam w zakupoholizm przez te wszystkie promocje :D
Buziaki :*

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)