17 marca 2014

LAKIER DO PAZNOKCI BEAUTY SHINE DIAMOND TOP COAT - Moja opinia.

Każda z nas, chciałaby aby manicure był trwały, by się pięknie błyszczał najlepiej do czasu aż same zechcemy go zmienić. U niektórych osób jest to 3 dni (jak u mnie :P) u niektórych tydzień.  Wielu producentów prześciga się w tworzeniu takich formuł lakierów by na naszych paznokciach trzymał się jak najdłużej, obiecując przy tym cuda wianki, jak błysk, trwałość, utwardzenie i odżywienie paznokci w jednym. Kombajn nie lakier ;) Niestety to ile lakier będzie się trzymał w dużej mierze zależy od  stanu paznokci. Stan ten będzie lepszy jeśli zdrowo się odżywiamy, uprawiamy sporty, nie stresujemy się za bardzo. To wszystko ma wpływ. Gdzieś kiedyś przeczytałam, że nasze płytki tak jak cera mogą być w zależności "suche, tłuste" na logikę na suchej płytce lakier będzie trzymał się dłużej, niż na tłustej. Która ma zdecydowanie z tym trudniej. Ale na wszystko można znaleźć sposób,  także w tym przypadku. Na rynku jest masa preparatów, która przedłuża trwałość lakieru, utwardza, nabłyszcza, wysusza. Na który się skusić? Jaki wybrać ? Ja moją przygodę zaczęłam ok rok temu, kupowałam i te droższe i tańsze, a dziś napiszę Wam o produkcie który dostałam od firmy Donegal. A mianowicie o Diamentowym lakierze utwardzającym "BEAUTY SHINE DIAMOND TOP COAT"


Kilka słów od producenta :

LAKIER DO PAZNOKCI BEAUTY SHINE DIAMOND TOP COAT

  • Diamentowy lakier utwardzający. Poprawia trwałość kolorowych lakierów do paznokci. Zapobiega przed pękaniem, odpryskiwaniem i nadmiernym ścieraniem się lakieru. 
  • Zawarty w nim proszek diamentowy ożywia kolor nadając paznokciom niezwykły, diamentowy połysk. Stanowi niezastąpioną ochronę perfekcyjnego manicure.
  • Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.
  • Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug.
  • Pojemność: 6 ml.

    Cena: 6.99


    Moja opinia: Postanowiłam napisać o tym utwardzaczu, dlatego że mile mnie zaskoczył. Powiem szczerze, że nigdy wcześniej nie miałam do czynienia  z lakierami firmy donegal i wcale mnie nie kusiło. Po testach tego utwardzacza, chyba będę musiała pomyśleć nad zakupem kilku kolorów by je przetestować. Ale do rzeczy, moje paznokcie w ostatnim czasie po prostu przechodzą jakąś masakrę. Łamią się na potęgę, rozdwajają. Lakier  utrzymuje się na nich jakieś 8 godzin bez odprysków, gdzie wcześniej spokojnie było to kilka dni. Nie wiem przesilenie wiosenne czy co. Byłam załamana. A tu proszę z pomocą przyszedł mi utwardzacz za ok 7 zł, paznokcie pomalowałam w piątek a dziś dosłownie na jednym paznokciu mam maluteńki odprysk, że prawie go nie widać. Żadnego paznokcia nie złamałam, końcówki są w dobrym stanie. Paznokcie błyszczą się jakbym je dzisiaj pomalowała. Jedyny minus tego produktu, jest taki, że nie wysusza. Ale za tą cenę to i tak jest ideał. Podsumujmy:

    - poprawia trwałość +
    - nabłyszcza +
    -utwardza +
    - nie pozostawia smug - nie miałam okazji sprawdzić więc się nie wypowiem.

    Zdecydowanie polecam ten produkt.

    Zdjęcie z dziś na dowód jak wyglądają paznokcie: (P.S nie nie leżałam cały weekend do góry brzuszkiem)



    A Wy używacie utwardzaczy ? Macie swoich ulubieńców ? Pochwalcie się.

    P.S podczas pisania tego posta, pomyślałam, że mogłabym zdradzić Wam kilka moich trików na zatrzymanie lakieru w dobrym stanie dłużej na paznokciach ? Jeśli jesteście zainteresowane dajcie znać.
    Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Przyznaję się bez bicia- nie znam tej firmy
    Chciałabym Cię za to zaprosić na małe rozdanie kosmetyczne u mnie :)
    Buziaczki Kochana! :*

    http://mylifeinblond.blogspot.com/2014/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z chęcią skorzystam, napiszę notkę i zajrzę <3

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)