24 marca 2014

Nie zapomnij mnie ;)

Tytuł może trochę mylący, a to tylko nazwa nowego wiosennego lakieru firmy Kobo 42 Forget me not. Uwierzcie nie da się go zapomnieć. Lakier dostałam w prezencie od mojego M, dobra trochę mu pomarudziłam ;) Na początku nie byłam przekonana co do nowej kolekcji, dopiero gdzieś na Fb u bodajże Whales Nails (mam nadzieję, że nie mylę) zobaczyłam go na paznokciach. I sobie myślę, "Idealny niebieski". Ale gdy już dostałam swój egzemplarz, okazało się, że wcale nie jest to jednoznaczny niebieski. W dziennym świetle jest to niebieski lekko przełamany miętą, gdzie w świetle sztucznym przechodzi w piękny lazurowy odcień. Kolor idealny. Patrzę na niego i czuję, plażę, słońce, ciepłe rozgwieżdżone noce nad jeziorem. Egzotyczne Wakacje. Po prostu wszystko co najpiękniejsze. Dawno, żaden lakier tak mnie nie zachwycił, ten bije wszystkie na głowę. Dobra bo więcej mówię, a przecież na pewno chcecie zobaczyć to cudo.






I jak ? Mówiłam, że piękny ? :)

9 komentarzy:

  1. Tak jest piękny - to kolor lata :D doskonały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor tak, tylko słoneczka zabrakło :( ;)

      Usuń
  2. świetny kolor, takiego potrzebuje do swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny to mało powiedziane! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor mega się w nim zakochałam *.*
    A co do jego nazwy to 'forget-me-not" to niezapominajka co bardziej by się zgadzało z jego kolorem
    pozdrawiam xx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za podpowiedź, w sumie logiczne ;)

      Usuń
  5. Piękny! Chcę go! Będzie mega wyglądał przy opalonej skórze!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)