3 marca 2014

Niepaznokciowo. Pierwszy projekt denko ;)

Witajcie kochane, w końcu po dwóch tygodniach odpoczynku dla niektórych, dla mnie czasu wytężonej pracy, związanej z licznymi wycieczkami odwiedzającymi moje miejsce pracy, można odetchnąć. Pierwszy raz od dłuższego czasu mam dwa dni wolnego, dlatego dziś zamiast śniadania piszę posta. Ale nietypowego bo niepaznokciowego. Niestety po dwóch tygodniach bez ani chwili dla siebie, moje paznokcie wołają o pomstę do nieba, więc nie będę Was straszyć. Do tego na dwóch paznokciach dojrzałam, kilka zmian będę musiała je poobserwować. A na razie profilaktycznie stosuję olejek herbaciany. Ale dziś nie o tym, od kilku miesięcy staram się wprowadzać w życie projekt denko. I wiadomo, jak to jest, czasem wychodzi czasem nie. Ale udało mi się nazbierać trochę opakowań, (było ich więcej ale mamuś stwierdziła, że zrobi porządek.) Ale i tak jest o czym pisać więc zapraszam na denko w krótkich recenzjach.

Kolor Czerwony - nie kupię.
Kolor Zielony- kupię na pewno.
Kolor Niebieski - Zastanowię się.


System zgapiłam od Pauli z bloga pod adresem http://land-of-bliss.blogspot.com/
mam nadzieję, że się nie obrazisz ;)

 Ciało:
Żel pod prysznic dusch das "Winter Love". Kremowa konsystencja, ładny zapach, nie zauważyłam, żeby jakoś szczególnie wysuszał, zwyklaczek. Zastanowię się.
Żel pod prysznic Dove go fresh  "nectarine &witte gember". Kupiony w Biedronce, nie wiem czy to wina tego faktu, ale żel był bardzo rzadki zupełnie nie jak Dove. Może jak spotkam go w innym sklepie się skuszę.
Sól do kąpieli BeBeauty ujędrniająca LOTOS -umilała kąpiele, piękny zapach niska cena. Kupię na pewno.

włosy:
Suchy szampon Syoss volume lift - śmierdział niemiłosiernie, zostawiał na moich jeszcze wtedy blond loczkach biały osad. Nie kupię.
Odżywka Nivea "diamond gloss"-pięknie pachniała, nawilżała włosy, niestety moje cienkie włosy obciążała. Na razie próbuję delikatniejszych odżywek. Do tej, może powrócę. Nie skreślam.


Pianka do golenia Isana o zapachu brzoskwini.
- Najgorsza pianka/żel jakiej/go miałam to tej pory "przyjemność" używać, rozwodniona, zapach tak chemiczny, że nie dało się go znieść nie polecam, nie kupię na pewno. 


Masło do ciała Farmona Sweet Secret "Szarlotka z bitą śmietaną" - masło dostałam od pewnej osoby, której nie podpasował zapach. Dla mnie zdecydowany umilacz jesiennych wieczorów, cudownie pachniał, świetnie nawilżał, dobry skład. Na drugim miejscu masło shea. Kupię! Kupię! Kupię!


I dwie ostatnie rzeczy:
Ziaja krem nawilżający matujący 25+- co prawda może nie jestem 25+ ani nawet 25, ale krem bardzo fajny, ładnie nawilżał, używałam go tylko na dzień, na noc effaclar duo, i ten duet sprawdzał się idealnie. Myślę, że jeszcze do niego wrócę.

Eyeliner Eveline Celebrities
- liner w kolorze głębokiej czerni, cieniutki pędzelek z łatwością można narysować precyzyjną kreskę. Już mam nowy!

A Wy stosujecie się do projektu denko ?
Pochwalcie się ;)


                                                                                                      P.S pewnie zauważyliście, trochę zmian na blogu. Jakoś tak ostatnio przemawia do mnie minimalizm. Wydaje mi się, że jest bardziej przejrzyście. Buziaki i do następnego!


8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na kolorowe znaczniki :D Skuszę się na masełko Farmona jak gdzieś spotkam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko koniecznie, jest świetne ;)

      Usuń
  2. zatem nie kupię tej pianki do golenia, a tak mnie cena kusiła.. :)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tak niskiej cenie to polecam piankę z Venus żurawinową, gęsta pięknie pachnąca, ułatwia golenie ;)

      Usuń
  3. Kochana trafiła Ci się felerna ;) Ja mam tę piankę i jest idealna.. w cale nie jest rozwodniona i pięknie pachnie brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele duch das, przede wszystkim za ich zapachy :) Kokosowy jest genialny!
    o kremie z Ziaji nawet nie wspominam, każdy wie, że to rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z kolorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam projekty denko ! Musze koniecznie wyprobowac maslo z farmony i krem z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)